Cosica 2016 tips gevraagd!!

Heey girls,

Ik ben een meisje van 15 jaar oud, en ga deze zomer 2/3 weken met mijn ouders, broertje(10) en zusje (13) naar Corsica!

Allemaal heel gaaf natuurlijk, maar wat betreft de campings kan ik niet echt iets vinden waar ik naar zoek… (ik mag de campings uitzoeken met mijn broertje en zusje) hieronder zet ik een paar wensen, en ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen welke campings leuk zijn :sunglasses:.

• leeftijdsgenoten, het liefst ook nederlands (al is dit natuurlijk elk jaar anders)
  • aan zee (westkust of oostkust)
  • in het midden, de bergen dus, gaan wij ook een paar dagen staan. Dus ook hier zoeken wij een leuke camping :slightly_smiling_face:.
  • wifi zou fijn zijn (iig ergens gratis op de camping, bij een restaurant etc. is prima, zolang het in de buurt is)

Tips voor andere activiteiten/bezichtigingen zijn ook heel welkom! Wij zijn zeker van plan om canyoning te gaan doen (hebben al veel ervaring) en mountainbiken (eigen mountainbikes).

Ik hoop op deze manier aan leuke info te komen :slightly_smiling_face:

Groetjes, Aniek

Daarvoor kun je terecht in dit topic:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-2016-330369.0.html

En waarom is wifi een vereiste joh. Je bent met vakantie in het buitenland. Geniet van de dingen om je heen.