Cory Monteith overleden.

Ja inderdaad. Hoe moeilijk het ook is om te beseffen, hij is er niet meer. Als je hierdoor mensen laat geloven dat hij nog wel leeft (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) doe je alleen maar meer mensen pijn.

Ik denk dat zulke dingen verzonnen worden door mensen die het niet kunnen accepteren dat hij dood is. Maar hoe je het ook went of keert we gaan allemaal dood, we hebben uit eindelijk allemaal dezelfde eindbestemming.

Het voelt onwerkelijk, en ik ben nog steeds in shock. Cory Monteith, rest in peace. En wat betreft Lea, het is niet voor te stellen hoe zij zich moet voelen. Ze zou over 2 weken trouwen met de liefde van haar leven, maar in plaats daarvan moet ze nu een begrafenis regelen voor de liefde van haar leven. My heart goes out to Lea, Monteith Family, Glee-fans and all the other loved ones.

Ik kan en wil het gewoon niet geloven…

Ik weet, ook al kan en wil ik het ook niet geloven, dat het echt is.
Ik hoop alleen stiekem nog dat dit een of andere zieke grap is! Onze ster, Lea’s heart, veel te vroeg :frowning_face:

Maar ik vind ook dat hij echt veel te jong gestorven is. Jesus, 31 jaar pas. Dat is écht jong.

Zijn fans, ik ben ook fan van meerdere mensen, niet van glee, maar ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn idolen doodgaat! Echt heel erg.

Ja klopt, maar osmmige mensen willen het nou eenmaal niet geloven

Ik zou het zelf denk ik ook niet echt heel bijzonder vinden als ik hem niet kende, maar het is gewoon zo ineens gebeurt. Het leek volgens mij ook beter te gaan en hij zou binnekort trouwen enzo dus het is gewoon zo ineens gebeurt :’)

is toch niet respectloos :stuck_out_tongue: als jij niks met hem hebt en verder geen idee hebt wie hij is dan snap ik best dat het je niks doet

[font=Arial]vine.co/v/hZH5i6pQHup[size=14px][/font] mensen bij G3 ( glee convention in londen) doen tribuut voor cory. Knap van dominic, curt, riker en telly dat ze het door laten gaan nu een van hun vrienden er niet meer is. Iemand die ik ken is daar op het moment.

Ongelooflijk, kan nog steeds niet beseffen dat het nieuws echt waar is…

ik vind het zo sneu…

Toen ik het las vanmorgen op twitter schrok ik me dood, ik kijk al zo lang naar glee en op een gegeven moment ja dan krijg je een soortige band met diegene op het beeldscherm (psychodingen) en ja ew ik zat even te huilen, vreselijk ook voor lea.