Corrigerende string

Bestaat dat? En zoja, waar kan ik dat kopen? Ik moet voor mijn dansvoorstelling een string aan in een balletpakje enzo, maar ik ben al niet zo’n fan van balletpakjes ivm buikje + lovehandles. Dat zou toch moeten bestaan?

Nog nooit van gehoord eigenlijk :’)

Klik

Ja bij action. Maat dat is met een hempje zeg maar. Dus een soort balletpakje maar dan met string

Je wilt dus eigenlijk een string met zo’n buikje erin? Ik geloof dat dat wel bestaat hoor, kijk eens bij de livera of hunkemoller, iig specialzaken. :slight_smile:

Ik denk niet dat zo weinig stof kan corrigeren.

Zoiets?

je balletpakje zorgt er toch voor dat alles een beetje wordt gecorrigeerd?
tenminste dat is bij mij haha, als ik een balletpak aan heb zie je de lovehandles niet meer hihi. maar anders kun je misschien wat ze hier boven al aangeven eronder aan doen.

dan zit 'ie wel erg hoog denk ik.

heb even op google gezocht, tadaaa:
http://www.beslist.nl/products/mode/r/Corrigerende_string/

Ik denk dat je dan beter voor een body kunt gaan aangezien die dan steviger zit.

De HEMA verkoopt het geloof ik en de Primark sowieso!

mijn moeder heeft hem bij hunkemuller gekocht! kost wel 15 euro en ze hebben hem in de kleuren zwart en beige. en ja het werkt wel bij haar alleen krijg je dan zo’n vetophoping bij je bh bandje wat nou ook weer niet charmant is.

Je kunt een corrigerende stringbody kopen. Goedkoop bij de action. Wel een maat kleiner kopen dan je hebt…

Oké, ik ga maar eens even naar de action zo te zien! :slightly_smiling_face: Dankjulliewel!