Cornrows bij mijn kapsel, kan dat?

Jep, kun je cornrows laten zetten als je een pony hebt en een boblijn tussen kin- en schouderlengte in? Heb jij het ooit gedaan en wat zijn je ervaringen?

Dus zo?

Bij voorbaat dank!!

Ik heb het weleens gezien bij mensen, maar echt mooi vind ik het persoonlijk niet.

Jep. Tuurlijk kan het :stuck_out_tongue:
Mijn vriendin had het zelfs en die heeft haar vanaf haar kin in een boblijn.

Weet nu pas dat het zo heet haha.
Maar ik vind het bij blanke mensen sowieso niet echt mooi. Of je nou lang of kort haar hebt.
Bij negers vind ik het dan weer júist mooi.

Het kan maar je moet het wel door iemand laten zetten die het goed/strak doet… anders krijg je al heel snel van die losse plukjes eruit hangen.

^ Ja precies, maar zo’n kapsel is er opzich wel geschikt voor denk ik.

http://gamesnet.vo.llnwd.net/o1/gamestar/objects/346686_main.jpg

Lol.

Ik vind het niet zo mooi maar als jij het mooi vind gewoon dragen want ik denk dat het met die lengte op zich wel kan

ik vind t dus wel mooi ;o
maar dat kan wel hoor heb ik ook gehadd

Ik vind het bij blanke mensen eigenlijk nooit mooi. Sorry als ik discriminerend klink, zo bedoel ik het niet, maar dat vind ik gewoon.

^ what she said

Idd, bij donkere mensen kan t mooi zijn, maar bij blanke mensen ziet het er vaak zo ielig uit, vooral met blond haar, maar een witte huid is op zich al genoeg om het er niet mooi uit te laten zien.

ik vind dat sowieso niet mooi eigenlijk…

Ik vind het meer iets voor kinderen of negers. :v

ik vind conrows bij blanke mensen ook vrijwel nooit mooi, het komt imo wannebe over. Het is net alsof je een Japanner met geblondeerd haar ziet, dat ziet er gewoon niet uit.

— als je een goede kapper hebt kan het btw wel. Ik ken mensen met maar een paar centimeter haar die ook conrows hebben. Het is allemaal invlechten dus in principe heb je maar een kleine stukje nodig.

als je getint bent vind ik het okee :wink: bij blond haar vind ik het eng uit zien maar het effecht vind ik zeker leuk :grinning:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKeUWn7en--0PmJID7e9_GHyihx5CNojGCF4SxZYd3ZHnGycEO
neeh vind dit niet aansprekend je moet getint zijn met bruin haar ofz?

Ik vind het persoonlijk niet mooi, ik zie het altijd op vakantie in spanje dat kinderen dat laten doen en dan rode verbrande strepen op hun hoofd hebben zitten :’). Maar als jij het wilt moet je het vooral doen, en als je het daarna alsnog niet mooi vindt kan je het er altijd weer uithalen…

Nee, met zo’n kort haar vind ik het niet mooi.

Ehm, voor de fun is het leuk niet voor keeps zeg maar xd
VIND IK.