copic markers.

heeft iemand hier veel ervaring mee? Ik vind het echt heel moeilijk! Hebben jullie ook voorbeelden van wat jullie gemaakt hebben?

En een copic is natuurlijk heel duur, hij kost per stuk tussen de 5 en 7 euro, maar wat kost zo’n vulling?

o god dit moest in crea XD

al verplaatst voor je!

Daar heb ik een keer een filmpje van gezien op youtube. Kun je misschien kijken, als je dat nog niet gedaan hebt :stuck_out_tongue:
Gebruik ze zelf niet,

Upje verder dan maar ^^

ja heb ik al gedaan, maar dat is toch nog wel heel moeilijk XD lastige is is dat ik voor school verschillende kleuren moest kopen en dus geen verschillende soorten rood heb. Maar gewoon 1 kleur, dus dan is een verloopje best moeilijk? :slightly_smiling_face:\

Bedankt voor het verplaatsen!

Heel veel op deviantart is gemaakt met markers (copic markers maar ook prisma markers -Die zijn in Amerika een stuk ‘goedkoper’-)
Misschien heb je daar wat aan?

En je kan overal op internet wel wat tutorials vinden (kan ook prisma color markers intypen, is ongeveer hetzelfde ;] ) :
http://finni.deviantart.c…-Marker-Tutorial-37958912
http://www.videojug.com/w…-copic-markers-for-crafts

Ik wil er namelijk ook ff wat aan gaan schaffen, maar ze zijn idd zo duur!
Ik heb er maar eentje(zwart) nu xd maar daar schiet ik ook nog niet heel veel mee op. Ik heb net al mijn geld uitgegeven aan een hele box vol met prisma color potloden ^^ helemaal blij mee :grinning:

Succes verder!

Oja, was er ook niet een of andere vervagings stift om het zo maar te noemen? Die is wit en geeft geen kleur maar daarmee kan je de kleuren goed mengen. Ik had die ergens op internet gezien, alleen weet niet of het copic of prisma was…

dat was copic. ik heb er nu 15. Moest ze voor school aanschaffen!

En dat is idd de 0.

Ik heb een paar copics, maar vind ze verschrikkelijk. Maar ik ken mensen die er hele mooie dingen mee kunnen maken.

Als je tutorials zoekt, kijk eens op www.deviantart.com . Daar staan er echt ontzettend veel. Ook heel veel mensen die ermee tekenen.

zijn dat van die soort krijtjes?

nee, het lijkt nog het meest op een viltstift.
alleen is het heel moeilijk om mee in te kleuren, je hebt er een
speciale techniek en heel veel oefening voor nodig xD

Ik vind ze belachtelijk duur. v.v
Tenzij ik ze voor school ooit zou moeten kopen, zou ik er niet aan
beginnen, dan blijf ik toch liever schilderen.

Je hebt toch ook veel goedkopere markers? Gewoon in de speelgoed winkel enzo.
Of zijn dat andere?

naja ik moest ze idd voor school aanschaffen… Heb er nu 15 en vind het wel heel tof! :slightly_smiling_face:

Alleen je bent net een kleuter dat nog moet leren inkleuren! Het is echt heel moeilijk :open_mouth:

Die 0 werkt niet echt om te mengen. Het is eerder een soort remover waarmee je de inkt kunt terug duwen. Je kunt er wel leuk mee bewerken.

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik heb sinds gisteren wat copic ciao markers gekocht dus ben benieuwd naar meer ervaringen. Misschien heeft iemand nog leuke tips/ideeën om er mee te werken.

Ben er helemaal blij tot nu in ieder geval! :grin: Het is net een soort schilderen, maar dan heel precies. Ik vind het niet echt op stiften lijken :’)

umhuug.

oo die moest mijn broer ook voor zijn vorige opleiding aan schaffen! ze waren echt super duur en hij heeft ze nooit gebruikt echt zonde!;o

o maar een plus punt is dat ik ze nu mag hebben;d;d

Hahah :’) Welke opleiding deed hij? IO toevallig?

ehm, pff volgens mij iets… o god ik weet het niet meer!;d
maarja, in ieder geval iets met animatie & tekenen? volgens mij geen IO

ik heb ze nodig voor me opleiding industrial design , maar als je er geen ervaring mee heb wordt het er niet mooier op. en de vulling kost bij de 10 euro bij de artifac in den haag. Heb wel een voorbeeld van een vriend van mij

http://94.100.114.72/1139450001-1139500000/1139495501-1139495600/1139495567_5_cVke.jpeg

Zijn trouwens oordopjes