Coolcat E-shop

Hi All,

Coolcat heeft nu ook een E-shop! www.coolcat.nl En het is echt veel leuker geworden! Ze hebben nu namelijk ook echt trendy items ipv dat alles erg cheap en ordinair is!! Echt te leuk! Hele coole 5 pocket leggings, zilver/grijze jeans legging! En tees met stud print!!

Wilde dit even met jullie delen want dit is wel iets waar iedereen van op de hoogte moet zijn! :dancing_women: Coolcat is te leuk aan het worden :couplekiss_man_woman:

Fijn dat ze nu ook de kleren online laten zien, maar wát een vreselijk irritante site

Reclame?

Oh ja dat ook nog eens, vooral aangezien het je eerste bericht is hier vind ik het extra opvallend zeg maar.

pffff, wat een rotsite. Superonduidelijk en traag. Maarja, soms heeft coolcat wel leuke dingen.

Precies. :stuck_out_tongue:

reclame !!! Kreeg ik er maar iets voor … whatever i’m lovin it!

:bored:

het zou toch kunnen dat je er werkt of whatever, en in de regels staat gewoon dat reclame verboden is.
Maar ja, ik weet ook niet tot hoe ver je dan mag gaan met een bericht posten eigenlijk.

Ja daar heb je gelijk in … Ik was gewoon beetje aan het rond kijken hoe het werkt allemaal en aangezien er nog niets stond over the E-shop, en je forum inhoudelijk moet zijn… :slightly_smiling_face: En ik een fan ben van Coolcat ! 1 en 1 = 2 :grinning:

Maar wat vind je irritant aan de site dan? Vind je niet juist grappig dat ze dansen ipv van strakke modellen poses? :mnmldance Hoe dan ook het is in iedergeval wel orgineel!

Ja het is origineel, maar dat hoeft nog niet fijn te zijn.
Ik vind het irritant dat ze dansen, want ze bewegen zó snel, dat ik nog niet eens goed naar de broek of het truitje kan kijken. Nu kan je wel ook op foto’s klikken, maar ik vind het ook irritant gedaan wat betreft het aanklikken van de kleren.

De site is vervelend. De kleding is echt nog steeds ordinair, de manier waarop het geshowed word ook. En dit is reclame :locked3:

je wil toch gewoon de kleding bekijken? Niet hoe een wildvreemde er in staat te dansen. Ik vind de site niet echt duidelijk…

Forumvervuiling

:locked3:

wat een lelijke vervelende trage irritante ronduit onuitstaanbare site,
stel dat ik iets van de coolcat zou willen… dan ga ik wel gewoon naar
de winkel, ook al draaien ze daar kutmuziek en is 95% van de kleding
lelijk cheap-ass en/of ordinair

bah. wat een kutsite
je kunt die kleren echt niet fatsoenlijk zien, en niet bepaald handig en overzichtelijk.
en zowiezo vind ik het een sjabbenwinkel.

Hahah idd :grin: