cool to school

nee echt?
:slightly_smiling_face:

Primark is de best. New Yorker is er ook nog eentje, heb gisteren heel leuke hakken voor 1 (!!!) euro gekocht <3

Zara, Bershka, Primark
& overal nog in het kleine beetje uitverkoop wat er nog is.

van 60 euro kan je makkelijk een outfit kopen, en anders combineer je nieuwe dingen met kleding die al in je kast hangt?
man hee. die mensen zien het er echt niet aan of het nieuw of oud is hoor.

Maar kom op! Voor 60 euro kan je zoveel kopen.
trek gewoon een skinnyjeans aan en koop dan van die maar 60 euro een leuke singlet/shirtje/truitje voor daar boven op.
klaaar!
Je hebt al een leuke singlet vanaf 5 euro.
Ik ben 16 en krijg 50 euro kleedgeld per maand en moet daar alles van kopen.
Ik koop gewoon veel bij de H&M en New Yorker.
Verder ook veel in andere winkels als er sale is. (:

maar 60 euro? serieus?
ik koop sowieso bijna nooit kleren voor de volle prijs maar altijd in de sale anders vind ik het zonde van mijn geld.

en geloof me, niemand die het ziet.

ook een gouden tip: COMBINEREN.

koop bijv. één basic zwart shirtje en daarnaast kan je het perfect afwisselen met rokjes/accesoires/shawls.

fact is dat ik vaak dezelfde dingen draag alleen het valt niet op omdat ik het steeds weer anders combineer.

met 60 euro kom je dus best wel ver (ik dan) (Y)

voor 60 gulden lukt jou dat echt niet hoor

nou only, (sale section van wonderwoman/coolcat hangen meestal wel normale basic dingetjes voor weinig), H&M, tally weijl, Hema (ja er zijn soms best leuke kleren bij de HEMA) en dan heb je zo wel 3 setjes voor 60 euro hoor :wink: moet je natuurlijk geen nieuwe spijkerbroek gaan kopen want die dingen kosten bijna p.stuk 60 euro.
en lucky you, ik mag nog maar 0 euro uitgeven aan kleding/shoes/accesoires :wink: moet sparen voor vakanties etc… maar hou dat maar eens vol

Hahaha inderdaad! xD

only vero moda?

WHAAAAAAAAAAT ?! heb je daar een foto van? :'o

Verkleed jij je 3 keer op een dag???

waarom zo moeilijk doen, gewoon naar H&M of de andere opties die zijn genoemd, en btw… het is school maar -.-

zara,pieces,vila,new yorker, primark, berschka, h&m, vero moda, tally weijl, only, etcetera :grinning: