Cool cat judith osborn

heey.//

judith osborn gaat voor coolcat ontwerpen he en licht in april in de winkel hoe vinden jullie dat (aangezien coolcat nooit meer leuke kleren heeft de laatste tijd) maar als judith osborn leuke kleren maakt ga ik daar weer kope :grinning_face_with_smiling_eyes:

o.o waar gaat het heen met de wereld…

judith osborn, hoe ze eruit ziet, eng gewoon.

Hmm, ik denk niet dat het net zo leuk word als de kleding die ze binnen haar eigen lijn heeft.
Dit zal wel net zo goedkoop en lichtelijk sletterig worden als de rest van Cool Cat. Ze gaat ook lingerie ontwerpen ervoor. Ik zag er al wat van op tv, het meeste was weer typisch Cool Cat…

lijkt me niet leuk…

coolcat, fout
judit osborn, foutst.

Judith osborn… Die kleding is altijd zo apart. (met teksten zoals : waar rook is is worst)

Hey! ik werk bij coolcat. Mij lijkt het echt heel gaaf. Dat coolcat alleen maar sletterig is is niet waar. Er zijn echt sletterige dingen maar het meeste is dat niet.
Ik kijk er heel erg naar uit;)

coolcat, is gewoon verhoert.

ja ik vindt wel dat ze bij die winkel hoort
:pensive: zo’n hoerige winkel

ik ga wel een keertje kijken,
als ik het leuk vind koop ik het gewoon :slightly_smiling_face:

en aangezien ze meestal leuke dingen ontwer,
zal het echt wel leuk worden =d

Allebei ordinair.

coolcat & wonderwoman zyn echt Hoerig idd. k loop dr altyd snel langs… soms wil mn moeder erin omdat ze dan denkt dat dr leuke dingen zijn :pensive:’ mr k ren dr altyd snel langs heen.

Leuke combinatie, naja het lijkt me vreselijk idd.

oke, weetje.
jullie zeuren allemaal het is hoerig, maar kijk.
stel, je hebt een kort giletje.
daar combineren ze het met een veel te open ding, dan is het hoerig.
en jij kan het combineren met een leuke coltrui.

• en met dat “veel-te-open-ding” daar kan je dan weer iets onder doen, et voila!. XD
    het ligt maar net aan de combinatie, dat is bij veel dingen.

oké, sommige dingen zjin wel echt over de top… zoals goude dingen enzo.
maar echt niet alles is hoerig.
nouja niet dat ik alles koop bij de coolcat XD.

Ik koop juist heel veel bij de Cool cat, en aan mij vragen ze altijd waar ik mijn leuke kleding vandaan haal. Als ik ga shoppen ga ik áltijd de Coolcat in.

Judith Osborn kleiding vind ik wel leuk. Judith Osborne zelf overigens niet. Yuck.
Maar de Coolcat vind ik al helemaal zuigen. Ze hebben alleen maar sletterige kelding. :nauseated_face:

eens
Cool Cat heeft zeker leuke dingen tussen zitten, maar je moet het gewoon op de juiste manier combineren. Nou ja, eigenlijk geldt dat voor heel veel winkels.

JUDITH GOES H&M… WETEN JULLIE DAT NOG NIET?

Hoerig valt wel mee tis eerder de slechte kwaliteit stoffen en de afwerking die het goedkoop doen lijken :wink: