Converse topic

Hai! Heb de zoekfunctie gebruikt maar er blijkt dus helemaal nog geen converse topic te zijn!

Ik had een vraagje. Ik weet dat de hoge normale (midden hoge) converse een halfmaatje groter vallen. Weet iemand of de lage ook iets groter vallen? (vraag is al beantwoord)

ik heb de hoge en de lage, maar ik merk geen verschil.
dus volgens mij maakt dat niet uit

Volgens mij vallen ze gewoon hetzelfde.

alle converse all stars vallen hetzelfde :slightly_smiling_face: hoge en lage. Iig die ik heb haha.

huh ik heb helemaal geen verschil met all stars, gewoon dezelfde maat xD

Hmm ik had op de website gelezen dat je een halve maat kleiner moet nemen. Bij mij is het ook echt zo. 37 zit precies en een 38 is veeel te groot terwijl ik normaal maat 38 heb.

Ow en lekker duidelijk. Ik had het idd over de all stars.

Ze vallen volgens mij hetzelfde, maar heb bij mijn lage wel het gevoel dat ik er ‘‘losser’’ inzit dan bij mijn hoge. Omdat dat stukje achter natuurlijk een stuk lager is. Dus halve maat kleiner nemer zou goed kunnen!

bij mij vallen ze beide ook groter, heb zowel hoge als lage allebei in maat 37 terwijl ik normaal 38 heb.

Dank jullie wel voor de reacties!

Hej!
Ik vroeg me af of iemand weet waar je converse veters kunt kopen.

http://img825.imageshack.us/img825/4628/converseallstardenim.jpg

De veters zijn een beetje geel-ig en zijn anders dan sportveters of normale veters.
Witte veters passen absoluut niet in de schoen omdat de schoen zelf… ook niet wit is. Het past gewoon niet… (De rare foto komt van het internet)

Geen idee, maar ze verkopen denk ik wel veters in winkels waar de allstars ook te koop zijn.

jep neem een halve maat kleiner :wink:

Meestal hebben ze alleen mr lacy veters. Weet iemand of ze die in de converse shop hebben?

Dat van die lage allstars weet ik al hoor @KoekieNL maar toch bedankt. Ik heb met de lage een 37 en de normale een 37.5. Wel vaag.

Ik heb altijd maat 38 maar in Converse zit 37 goed.

Altijd maat 6 (39).
Normaal maat 39/40

Normaal maat 39/40 en allstars maat 39,5.
Ik vind niet dat ze groter/kleiner vallen eigenlijk.

Normaal maat 39/40 en bij deze maat 38…
Weet ook niet waar het aan ligt, maar toch :stuck_out_tongue:

Altijd maat 41…
Bij deze maat 7 → 40

Heb twee paar, zwarte en lichtblauwe.
En nog een trui van All Star :slightly_smiling_face:

Ik heb grijze,
en deze awesome pinkies:

http://4.bp.blogspot.com/_KuaAihD4oVk/SaSvttcbq6I/AAAAAAAAHiA/jwwRtXOwNOA/s400/pink+converse+limited+edition.jpg
Alleen geen roze veters, maar zwarte of witte.