Converse schoenen

Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn tante uit Chicago. Ze zei dat ik een paar All Stars mocht uitkiezen op twee sites die ze me gegeven had. Zodat ze die dan online kan bestellen en volgende maand kan meenemen naar België.
Nu heb ik een groot probleem. Ik kan dus echt niet kiezen. Het liefst heb ik gewoon basic all stars graag. Ten eerste lage all stars en ten tweede niet te flashy.

http://www.converse.com/?CSID=639#/products/Shoes/ChuckTaylor/514079F

Deze all stars heb ik al in gedachten. Wat vinden jullie ervan.
Zouden jullie AUB je mening willen geven en zeggen welke schoen jij zou kopen op deze site?

http://www.converse.com/#/products/shoes/women

Alvast bedankt… XXX

oh als je de link wilt openen dan moet je de link selecteren en gewoon in je toolbalk plakken.

xx

ik zou gewoon effen grijs of zwart doen.
ik vind zelf de lichtroze ook heel leuk maar volgensmij ben ik daarin de enige, dus, ;p

Ik zou allstars kopen die niet in nederland te verkrijgen zijn, of maak je eigen dat is ook supertof!

ik vind dat paar wat je uitgezocht hebt heel leuk!
de kleur heb ik hier nog nooit gezien volgens mij!

haha nee hoor (a)

oeeh ik zou die doen die jezelf kan ontwerpen!
maar aangezien je gewoon basic all stars will zou ik gaan voor wit (:

Wat wil je nu horen dat t zo cool is dat je een tante hebt in Chicago en dat allstars mag uitkiezen?

Je kunt zelf toch wel een keuze maken

dat wou ik ook, maar tegen de tijd dat mijn tante die heeft dan is ze al hier in Belgie. Want je wachttijd duurt dan langer.

inderdaad.

Ten eerste ik wil helemaal niet stoefen met mijn tante in amerika. Want het is de eerste keer na 6 jaar dat ik haar nog zie. Ten tweede . Wie gaat er nu stoefen als ze all stars krijgt die 3 keer goedkopen zijn online.
Ik wou gewoon de mening horen wat ze vonden van de keuze die ik gemaakt heb en wat zij zouden kiezen als ze mochten kiezen.

die wou ik eerst ook, maar mama zei dat het niet bij alles past enzo…

Ik kan ze helemaal niet zien, die van jou. Wil iemand een plaatje posten?

ik ook niet, daarom dat ze ook meteen opvielen . IK had er ook een gezien met een dubbele tong en de tweede tong zaten zilvere glitters op, maar die waren niet meer beschikbaar in mijn maat.

ik weet niet hoe dat moet, maar je moet de link gewoon kopieren en dan plakken in je toolbalk ofzo… XX

ik zou echt een paar nemen die juist wel opvallen en niet in NL te verkrijgen zijn (A) maarja daar heb je dus niks aan aangezien je niks opvallends wilt…

Ja misschien wel. Dat had ik vorig jaar ook gedaan. Toen had ik een paar all stars en elke schoen was anders en had alle kleurtjes van de regenboog. Iedereen vond ze echt mooi, maar nu zijn ze wat versleten.

haha, volgensmij zijn jullie zelf gewoon jaloers :stuck_out_tongue:

Ik denk dat ik gewoon voor mijn eerste keuze ga.

ik vind die die jij gekozen hebt echt supergaaf! :grinning:

ik zou gaan voor een nogal opvallende met veel kleurtjes/leuk printje oid =p

maar als je gewoon basic wilt zou ik echt die van de link kiezen :grinning: superr :slightly_smiling_face: