Converse.com; verzending naar Europa

Ik ben helemaal verliefd op deze all stars, dus ik zou ze graag willen bestellen:

http://i46.tinypic.com/30js18g.jpg

Alleen staat er op de website dat er alleen in de US bestellingen worden verzonden… Hoe los ik dit op? Of weet iemand een website of winkel waar je deze schoenen ook kan kopen? (dit is een RED Product, dus limited ofzo)

Non…maar ik zou het wel willen weten. Die schoenen zijn tof, en ik wil nog zwarte all stars :smirk:

Helemaal zwarte all stars kan je bij de betere sportzaken krijgen, zoals pro sport^^! Of wil je net als ik wat meer orginele all stars? ;p

Joah…ik heb nu zwarte gewone all stars, major afgetrapt.
Dus ik dacht, dit is wel net wat origineler :wink:.

Ik heb ook zwarte all stars! Naja met een witte tekst erop, ik kocht die ooit in een winkel en kwam er later achter dat die limited was :grinning_face_with_smiling_eyes: Alleen zijn die de groot ofzo, ik krijg altijd pijnlijke plekken als ik loop van die all stars… Helemaal zwarte all stars zijn ook mooi maar die heeft half Nederland al, dus ik wil ook wat orginelere:P

Weet iemand misschien een adres in Amerika waar je spullen kan afleveren om ze vervolgens naar Nederland te laten sturen?

Ik heb deze sites gevonden.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil dolgraag doorzichtige All Stars en die zijn niet in Nederland te krijgen. :frowning_face:

klik en klik

Whut?! Bestaat dat?!
Foto :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit zijn ze.

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=487083

EDIT. ik geloof dat ik nu ga instorten, ze zijn niet meer te koop op de converse site.

OMG ze zijn echt VET!!!

maar dan moet je juist letten op je sokken

gelukkig zie je je tenen niet xD

die snap ik niet XD

nou je tenen zitten onder de neus zeg maar…

Je kan veel allstars ook op ebay vinden en vaak stukke goedkoper :slightly_smiling_face: (normale zijn iets van 20 euro ofzo) ^^ moet je daar ff kijken. I <3 ebay.

ja en de all star is verder doorzichtig.

S.v.p, dat raad ik af. Douane houd ze vast. Die van mij zijn al 7 weken foetsie.

Daarom koop ik ook nooit via ebay. Uggs worden bijvoorbeeld vaak vastgehouden door de douane en vernietigt omdat ze nep blijken te zijn… Dus ik koop liever op de converse site zelf xD

Idd niet via Ebay doen, komen hier niet door de douane.

en als je (onbewust) een nepartikel gekocht heb krijg je zelf ook nog eens een boete

Mijn zus en ik hebben een keer twee paar schoenen via die site besteld. We wachten er nog steeds op, en dat is toch al gauw vier jaar geleden.
Dus, ik vertrouw die site niet meer.
We hadden trouwens nog niet betaald toe.