Wie heeft ervaring met de converse bowling bag?
ik vind um namelijk super mooi maar ik weet niet of ie groot genoeg is voor boeken enzo…
weet iemand dat?
en zit er een schouderband aan?
Is het een handige schooltas?
Vertel me maar alles wat je weet dat zou echt heel fijn zijn!
Uhm ik weet niet welke je bedoeld?XD heb je een foto? want ik heb er ook een grote converse tas…
ohh die heb ik
hij is zo super fijn
er kan heel veel in aleen het jammere is dat je maar twee kleine vakjes hebt, maar voor de rest is het een top tas
er zit een schouderband aan & k heb hem via wehkamp in ht bruin
Ik heb hem zelf ook, gebruik hem voor het sporten. Voor de dagen dat ik weinig boeken heb neem ik hem wel eens mee, maar niet standaard. De tas is namelijk niet zo groot dat je er boeken voor 8 uur in mee kan nemen^^_
Ik heb hem zelf in het roze:)
xxSharon
–
Is ie ook sterk?
Die wil ik ook heel graag als schooltas,
maar ik heb met mijn rooster nu 6 vakken met boeken per dag , dat kan soms best 7 of 8 worden dus dan denk ik niet dat het past x’D
jaa hij is best wel sterk, want er zit zo’n onderbodem in
Ik heb em ook, en ik ben supertevreden met die tas
De schouderband zit er bij die is 1 of 1,5 meter (als je hem helemaal tot het uiterste doet) de tas is van sterk matteriaal
Ik ga hem denk ik wel voor school gebruiken…
Boeken passen wel… ligt eraan hoe je ze erin stopt
Bij mij zitten 3 vakjes en een vak aan de buitenkant
iedereen heeft die
Goh, met die tas liep vorig jaar opeens iedereen! Be original en koop eens een tas die niet iedereen heeft.
Als ik jou was zou ik de nieuwste Björn Borg tas kopen! Bij Perry Sport voor 49,95 k heb hem ook en ben de ENIGE op mn school zooo cool krijg van iedereen te horen dat t zoon mooie tas is enzo ben er zooo vet blij meee… en als je hem als schoudertas doet, kan je hem ook makkelijk als weekendtas gebruiken er past namelijk SUPERveel in!!!
kan alleen geen plaatje van vinden…
XXX
iik heb die bowling bag van bjorn borg… zooo handig is die… lekker groot ik raak soms mn spullen erin kwijt (A) er passen echt genoeg boeken in… soms zitten er bij mij hele andere dingen in dan boeken en dan issie alsnog zwaar
wat wel jammer is, is dat je niet een apart vakje in die grote bowling bag hebt… dat is wel jammer maar dn kan je ook gwn een etuitje ofso voor je make up spullen gebruiken… vandaag heb ik toevallig een kleinere versie gekocht van die bowling bag (die noemen ze dan small bowling bag) en daar zit wel een apart vakje in…
en die tas vind ik zoo mooi (A)
xx.
btw ik was eerst ook de enige die die groooote tas had maar sinds een paar weken zag ik een ander meisje er ook mee lopen
Ik had die tas van Converse, alleen ik vond hem irritant worden dus nu heb ik er één van de Invito
Iedereen loopt met die klote bjorn borg tassen. >___>
Inderdaad, en ze zijn nog spuuglelijk ook.
Ik ga mischien ook een converse Bowling tas kopen maar van wat voor soort materiaal is het gemaakt (leder) ?
Ik heb er FF een foto bij geplakt
http://www.priceattack.nl/winkel/images/converse_bowling_bag_zwart_20.jpg
doe eens een foto posten
oeps grote foto