Converse Bomen

De boom in met Converse

In Amsterdam, Utrecht en Rotterdam staan wel heel bijzondere bomen. Niks geen bloesem, appels of kastanjes, met Hemelvaart groeien aan deze kanjers heuse Converse schoenen.

Geen grap, wel een hele vette (en originele!) actie van Converse. Het idee is simpel: richt je blik omhoog en vis een paar schoenen uit een boom. Overigens matchen de schoenen nooit, de bedoeling is dat je ze met vrienden onderling ruilt. Of online, op de hyvespagina van Converse bijvoorbeeld.

Ook de herfst/wintercollectie voor 2009 van Converse mag er zijn: fijne leren tassen, vintage T-shirts en hoody’s, joggingbroeken en een heleboel schoenen natuurlijk. ELLEgirl’s favo: de retro Jack Purcell met ruitje. Of de leren vintage klassieker in 't wit. Perfect voor bij je hysterisch hippe boyfriend jeans, bijvoorbeeld.

Weet iemand hier mee vanaf? Haha, het lijkt me een heel gevecht om schoenen…

Wauw, i like that!

WAAAR?! I want to see him.

aaah, dat klinkt echt vet ! ;p
wist er helemaal niet van af.
maar ga d’r nou ook weer niet speciaal heen om schoenen, zul je net zien dat je toch niks… vangt?

gaaf :grinning: Ik ga morgen naar Amsterdam :wink: Waar staan die bomen precies?

Kan je een foto maken ofiets?
BEN ZO BENIEUWD!

Supervet, jammer dat het allemaal weer in het westen van het land is, natuurlijk…

Aight, ik woon in amsterdam. Waar staat die boom? Of is het een grap?

veeet. foto’s ?

In Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Antwerpen, Burssel en gent. Ze worden verspreidt op echte "Converse spots; Fashion, Music, Sport & Art places dus. "
Ik heb geen idee wat voor plekken dat zijn, ben ook niet echt bekend in die steden =]

inderdaad. waarom komt er nooit eens iets leuks in brabant xD

kun je dan gratis schoenen uit de boom halen? :cold_sweat:

Supervet! Waar staan die bomen dan?

Als ik zo’n boom zie zal ik wel een foto maken :wink:

Haha, grappig. Wel jammer dat niemand weet waar die bomen staan.

ik hoop dat die boom in mijn achtertuin komt, maar dat zal wel niet :ninja:

&& straks zie je iedereen in de stad omhoog kijken :’)

totally. als ik het zou weten, zou ik er direct heen gaan. of najaa, direct? morgen, in ieder geval.

Wanneer staan ze er? Of staan ze er al? :’)
Ik heb er namelijk nog geen een hier zien staan.

hemelvaartsbomen ofzo heten ze, dus ik denk morgen.