Converse All Stars

Hee meiden, ik wil graag converse allstars bestellen via internet (de eerste winkel in de buurt die ze verkopen is idioot ver weg), ik zit een beetje te twijfelen tussen de maat. Overal lees ik dat ze erg groot uitvallen en dat veel mensen een maat kleiner nemen, iemand hier ervaring mee?

Helaas geen ervaring mee, maar ben er zelf ook wel benieuwd naar. (:

Ik heb maat 39/40, waar van vaak maat 40 met schoenen maar met allstars maat 39.

Ja, inderdaad. Toen ik mijn Allstars ging kopen had ik ze (hoe dom ook) helemaal niet gepast, maar ik draag een 39 dus ik had 39 gevraagd. Kom ik thuis, zijn die véél te groot. Dus ben ze gaan wisselen voor een 38 of 38.5. Dusja. Niet echt handig als je ze dan op het internet moet gaan bestellen.

Ik heb normaal maat 38 en ik heb met mijn Allstars 37.5…

Ik heb met allstars inderdaad ook een kleiner maatje, dus ik zou er wel even op letten en tóch naar de winkel gaan om ze te passen. Want de ene keer is hij veeelste groot, en de andere keer veeeelste klein, dat heb ik ook al aantale keren gehad…

Heb zelf maat 40/41 en draag die van maat 41 en die zitten mij prima. Denk wel dat die van 40 te klein zouden zijn.

Ik heb maat 39 en mijn all stars zijn maat 39. :slightly_smiling_face:

normaal gesproken heb ik ook maat 37/38 maar ze vallen indd erg klein uit, ik had maat 39 besteld want ik dacht dus dat het groter uitviel, ik kon wel janken :frowning_face:

Ik vind ze echt groot vallen altijd,
ik heb 37,5 (meestal pak ik 38 in schoenen) en heb in de allstars 37, maar had makkelijk een 36 kunnen pakken.

Ik heb maat 40 en bij allstars een 39

Ik heb maat 38 en bij allstars moet ik altijd een 37 nemen.

ik neem altijd gewoon de maat die ik altijd heb. Vind het sowieso niet zo erg als ze wat groter zijn…

^Ik heb ze ook precies in mijn maat. Ze passen prima.

Ik heb 39, en in allstars paste ik een keer 37 ;p

Ik heb 40,5 en in allstars maat 40 volgens mij…

ik heb 39, en zijn goed

Ik heb 39/40, en mijn allstars variëren. Heb 39, 39,5 en 40. Past allemaal helemaal goed, zit lekker.

Ik heb 39, maar draag met allstars maat 40 omdat ze anders wat knellen…

Klopt allemaal, ze vallen echt 1 tot 1,5 maat groter uit!