Converse agenda pimpen

Hee,
Ik ga dit jaar naar de brugklas en ik heb voor mijn verjaardag een converse agenda gekregen die ik oerlelijk vind -.-
http://www.debijenkorf.nl…sic-agenda-2010-2011.html
ik mag geen nieuwe kopen, dus ik wil m pimpen. ik wou m met textielverf zwart maken. maar ik weet niet of dat kan. hebben jullie een id ??

thanx alvast

Is die veter erop getekend of issie echt?
Als het er gewoon opgetekend is, zou je hem kunnen kaften?

hij is echt dus kaften is helaas geen optie :frowning_face:

Ik vind 'm best wel vet, je zou ook wel denk ik met benzine stiften op kunnen tekenen, tot dat de kleur weg is.

die veter eruithalen en ergens bij een stoffen winkel een supercute stofje kopen,
en dan op een of andere manier dat erop maken haha.
successs

die heeft een vriendin van mij ook, ik vind hem best wel leuk :slightly_smiling_face:
maar net als wat xxdagmr zegt een ander stofje eromheen doen ziet er al snel heel anders uit (:

even een vraagje offtopic over de agenda: Is het papier vanbinnen glad? Dat het echt glanst of kan je er ook met vulpen op schrijven?

Ontopic: Ik had tot 2 x toe mijn hele agenda veranderd in een compleet nieuwe. De ene keer had ik een stofje eromheen van mijn oude gordijn(echt een enorme pelikaan erop, echt grappig en het is heel simpel!) en de andere keer had ik hem vol met enorme stikkers beplakt. ik heb(En vooral had want ik heb ze geplakt) een enorme verzameling van reclamestikkers, waar ook vaak hele leuke tussen zitten! Ik verzamelde als klein kind stickers en dat is dik handig, maar als iemand weet waar je leuke koopt?(A)

Kan deze er niet uit halen en dan kaften?

Je kan ook van je eigen geld een nieuwe kopen? Ik heb voor 5 euro een agenda gekocht bij de hema, zon inschuifhoesagenda, kun je overal foto’s in doen enzo, ook op de voorkant, dus echt je eigen stijl en super goedkoop (:

dat wou ik dus ook doen ik wou precies die agenda kopen
alleen dat mag dus niet want dan heb ik er 2 :S

ik heb hem zelf oook
maar ik vind hem wel leeuk:)
niet dat je hier iets aan hebt…

Offtopic

Ik heb net 21 euro voor die agenda neergetelt omdat ie helemaal uitverkocht is overal. Nu heb ik heb bij de large bestelt. Ik heb nog een blond agenda liggen, misschien wil je die? x)

Ontopic ; Met een leukt stofje eroverheen?

die vriendin dus, die heeft een nieuwe gekocht omdat er een paar weken misten :S
is dat bij jou misschien ook zo? Goeie smoes om een nieuwe te kopen xd

verkoop hem op marktplaats, want hij is blijkbaar erg gewild en uitverkocht.
Moet je wel snel zijn, maar dan kun je nog een nieuwe kopen als je deze
verkocht hebt.

Kan je niet gewoon die veter en dat stof printje eraf halen, en vervolgens kaften of een ander printje erop naaien/plakken? Of gewoon een basic agenda bij de hema kopen van een paar euro, dat lijkt me nog geen ramp.

OMG DAT IS DÉ AGENDA DIT JAAR! superveel mensen willen die man! en jij hebt em en je wil hem niet!
ik zou hem gewoon houden(ongepimpt) en als je hem dan tijdens het schooljaar nog lelijk vind neem je een watervaste stift mee en laat je hem pimpen door vriendinnen maar dat is dus de mooiste agenda EVERR

Ruil met een vriendin, die hem wel wilt voor de agenda die zij heeft. Als ze dat natuurlijk wilt en zij wel een leuke agenda heeft :wink: