hee allemaal
kan iemand voor mij mijn verslag controleren op grammatica spelling en inhoud
ik zou het echt heel erg waarderen
iemand? ik moet hem maandag inleveren.
het zou erg aardig zijn
Vraag het aan klasgenoten, je ouders, broers zussen etc
ik beneen eenling en mijn ouders hebben geen tijd. kut, ik dacht aangezien jullie ook leerlingen zijn dat jullie het goed konden. Mijn klasgenoten willen het niet controleren en ze schrijvenen meestal he tover
mm ik zie het als een up voor je hopelijk vindt je iemand die het wilt controleren
Ik wil het best voor je controleren maar ik weet niet wat je doet ofzo? Ik zit namelijk zelf ook maar in de 5de en studeer geen nederlands ofxo hoor
oo super bedankt ik zit in de 4de ik zal je wel noten
ik zxou het liefst dat meerdere mensen het conrtoleren thanks! het is echt heel erg belangerijk
Waarom is dit zo belangrijk? Ik snap dat je het fijn vindt als iemand jouw werk wilt controleren, maar dat je ook nog meerdere mensen wilt hebben… Sorry, maar het blijft jóuw werk. Als je moeite met Nederlands hebt, vraag je maar hulp aan je docent.
ik begrijp het het is echt belangerijk voor me ik heb al veel onvoldoendes voor nederlands gehaald. wil iemand het controleren?
iemand
somebody?
Dit dus.
Als jij teveel fouten maakt in jou Nederlands verslagen, dan moet jij aangeven aan de docent dat je hierin hulp wilt. Overigens doet Word tegenwoordig ook wonderen met verslagen.
Jij kunt beter zelf morgen het nog even gauw doorlezen, vaak kom je zelf al spellings of grammaticale fouten tegen. Indien je het verslag terugkrijgt, dan zijn je fouten vaak doorgestreept en daar leer je zelf weer van.
pleasseeee
nou nou ik denk niet dat schelden veel zin heeft.
En stuur hem nu maar door dan zal ik hem snel even nakijken, maar ik denk dat nu al helemaal niemand meer zin heeft om hem na te kijken.
hoe zal ik het naar je sturen
nee :’)
als je veel fouten maakt heb je hulp nodig. je kunt moeilijk ff snel mensen hier vragen om je examen nederlands straks na te laten kijken.
het is de eerste keer dat ik hier vraag of iemand het kan controleren. ik hoopte echt dat iemand het kan controleren het is maar 500 woorden
daar gaat het niet om, je geeft zelf al aan dat je veel onvoldoendes hebt.
Je mag het naar mij sturen via note.