Controle Patronaat

Oh, de Patro word vaak wel streng gecontroleerd… Uhm ja, ik weet het niet. Mijn zus heeft er gewerkt, en die kon me altijd op de gastenlijst zetten, ook toen ik nog geen 18 was. Dus weet niet of je iemand daar kent?

Oh en als het even kan, er staat vaak een heeeeeeele brede grote donkere man te controleren, probeer hem te vermijden. Hij is heul streng. :’)

zeker wel een id meenemen! zonder id kom je echt niet binnen, zeker niet met een smoesje als ‘vergeten…’. ik ga vaak in rotterdam uit in 18+ gelegenheden, gewoon met mn eigen id. ik ben 17 en heel klein dus ik word er best vaak uitgepikt, gewoon je id geven en vaak laten ze je wel binnen. of een id faken/van iemand anders. zonder id is echt geen goed idee.

Ik kom vaak in het Patronaat en geloof me: ze controleren STRENG.
Er staat zelfs af en toe politie bij om ‘valsspelers’ in de kraag te vatten.

Een vriendin van mij heeft op deze manier een strfablad en uitgaansverbod gekregen, dus pas alsjeblieft op met wat je doet…

Er wordt streng gecontroleerd. Natuurlijk wil je daar graag naar binnen, maar het is niet meer dan logisch dat het niet mag. Anders was het wel 16+ geweest. Daarbij willen hun de orde bewaren en kunnen hun boetes krijgen als ze mensen onder de 18 binnenlaten. Dat is het laatste wat zij willen.

Dus reken er maar op dat je niet binnenkomt. Wil je veel kans hebben, trek hakken aan en gedraag je niet als een 16 jarige. Dus niet lachen en zenuwachtig giebelend, half wankelend op hakken. Drink niet teveel en laat gewoon je ID zien. Soms word je dan nog wel toegelaten. Maar reken er niet op. Jammer dan en volgend jaar beter.

wow een strafblad, wat heeft ze daarvoor gedaan?

ID vervalst

Ja, het is niet voor niets 18+…
ID vervalsen is niet slim en reken maar dat ze goed naar je geboortedatum kijken als je je ID willen zien…
Ik zou je kaartje verkopen en naar een ander feestje gaan!

De optredende artiesten van vanavond kun je het hele jaar door heel Nederland zien!

Haha ik ben net thuis en me id is geen enkele keer gevraagd!

kei stoer

:o De swag. Gewoon zó. veel. swag.

heb je geluk maar zo kom je niet iedere keer weg maar daar zul je nog wel achterkomen.

Badass hoor…

Wilde even weten hoe het is afgelopen en ik ben blij voor je C:
Maar wat doen mensen nu flauw zeg. Alsof je per se stoer wil doen. Waar ik woon was namelijk heel weinig voor 16+ en wat er was was heel saai.

Je ID achter dat hoesje in je portemonnee doen en dan met een heel klein stickertje ofzo het laatste getal van het geboorte getal veranderen.