Contract telefoon voortijdig stopzetten?

Hoi,

Vooraf: ik wist echt niet in welk topic ik deze vraag moest stellen dus vandaar dat ik hem in onzin heb geplaatst. Sorry als dit fout is oid.

Wat mijn vraag is:
Weten jullie of het mogelijk is om je abonnement bij Tmobile voortijdig op te zeggen? Ik moet nu nog ongeveer 1 jaar en 2 maanden met dezelfde telefoon doen, waarvan de kosten echt te hoog zijn. De standaard kosten bedoel ik dan en niet al het extra’s (qua internet + smsbundels) wat erbij komt, dus gewoon echt alleen het bellen enzo. Hier betaal ik nu namelijk ongeveer 30-40 euro per maand voor (en daar moet ik nog 19% btw bij op tellen… Aangezien ik nu een arm studentje bent vroeg ik me dus af of het mogelijk is om je abonnement eerder op te zeggen zodat ik over kan stappen op een veeel goedkoper sim only abonnement?
Iemand hier ervaringen mee? Sorry als dit topic er al is of is geweest!

up

Volgens mij kan dat wel alleen kost het geld. Dat stat denk ik wel in de regels van T-mobile ergens.

okay thanks! morgen maar is bekijken dan…

Je kan hem wel opzeggen maar je betaald gewoon je contract door totdat ie afgelopen is geloof ik…

^ wat zij zegt.
ik wou dat ook doen, alleen met een andere reden > blackberry in het water gevallen, kon niet gemaakt worden dus ik wou ook mn abbo stop zetten en een nieuwe telefoon+abbo uitzoeken. ik heb alleen een abbo van HI. Bleek dat als ik mn abbo stop wou zetten, dat ik het bedrag van bijna 400euro moest betalen, dat zijn dan de kosten van de maanden die je nog moest totdat je abbo afgelopen was (ik moest ook nog anderhalfjaar tot mn abbo werd stopgezet), dus alst ware moest je in 1x je telefoon afbetalen + nog overige kosten.

dus met andere woorden, ik zou als ik jou was gewoon wachten tot je abbo is afgelopen. want met elke maand 30/40euro betalen ben je veel minder kwijt in totaal dan wanneer je je abbo in 1x stop zet.

Ik weet btw niet of dit hetzelfde geldt bij T-Mobile, maar ik gok er wel op dat het (ongeveer) hetzelfde zal zijn.

Je moet de maanden betalen die je nog moet doen met je abbo.