contract albert heijn, iemand ervaring?

Hoi meiden!

Ik werk in mei al twee jaar bij albert heijn. Mijn contract is al drie keer verlengd: 2x met een halfjaar en de laatste keer met een jaar. Nu loopt mijn contract in mei af en de vierde keer moet een vast contract aangeboden worden, ik vraag me alleen af of dit wel wordt gedaan bij hulpkrachten? Ze zijn wel erg tevreden over mij, en ik zou er graag blijven werken omdat het erg gezellig en leuk werk is. Hebben jullie hier ervaring mee? Of wordt je er na de derde contract gewoon uitgegooid?

Alvast bedankt!

xx

geen idee, ik ben er na men 1e contract al vandoor gegaan.
gewoon even vragen. als je’t goed doet zullen ze je niet zomaar ontslaan, tenzij je al 19 ofzo bent ?
dan ruilen ze meestal jongere mensen in want die kosten natuurlijk minder .

Oke, thnQ. Maar is dat niet vreemd om te vragen? Anders vraag ik het morgen wel eventjes. Ik ben 17, maar ik word in de zomer wel al 18 …

verschilt heel erg per albert Heijn, zou eht gewoon vragen

ja idd aan je baas vragen, als echt blij met je zijn mag je misschien blijven… maar ik geef je geen grote kans (die recessie van tegenwoordig :S)

oke, dan vraag ik het maar eventjes =) maar ik vroeg me af of het wel voorkomt dat mensen van mijn leeftijd een vast contract krijgen?

Die van mij is nu ook 3 x verlengd. 1e keer een half jaar, 2e keer een jaar en de 3e keer 1,5 jaar. Zij zeiden tegen mij dat het contract max. 3 keer verlengd kon worden over een looptijd van 3 jaar (0,5+1+1,5=3) en daarna moet ik weg zijn. Maar misschien ligt het aan de afdeling? Bij ons staan er bij afdeling brood enzo veel oudere mensen. Bij mijn AH worden er ook geen vaste contracten meer uitgedeeld, wsk door de crisis. Mja, je kan het beter navragen bij je eigen ah!

Als je een goede kracht bent en met iedereen een goede band hebt is de kans groter, maar ik zou er even naar vragen. Zou vervelend zijn als je ineens in mei voor de verrassing gaat staan dat je je baan kwijt bent.