Contest: H&M!

Dit is, naast vele andere, een H&M contest waarbij het de bedoeling is dat je aan de hand van de opgegeven opdracht een look inlevert die gemaakt werd met de paskamer van H&M.

Het is de bedoeling dat je inlevert (ten laatste) op de dag van de opgegeven deadline afhankelijk van de opdracht. De winnaar van een bepaalde opdracht krijgt 0,5 punt extra bij haar volgende look, terwijl degene met de laagste score afvalt. Ten laatste had ik graag een korte omschrijving wanneer je je look inlevert, met een reden waarom je voor dat soort look koos en eventueel een uitleg over de (speciale) kledingstukken die je eruit pikte. Dit maakt het voor mij makkelijker om een score te geven aan je outfit.

Winnares Deel1: Chantznor

Deelnemers:
*OneInaMillion
*blablameloen
*justbeyourself
*RememberHanneke

Opdracht 1
Je gaat met je beste vriendin, die je al een eeuwigheid niet meer hebt gezien, picknicken in het park kort bij haar woonst. Jullie hebben veel om over bij te kletsen bij een paar lekkere hapjes en drankjes. Het is mooi weer, zo’n 20 graden en de zon komt regelmatig piepen, wat doe je aan?
Budget: 90 EUR.
Deadline: 9 februari - 19.00 u. uitgesteld naar 13 februari - 19.00 u.

Deel 2 stopgezet vanwege te weinig aanmeldingen!

I’m in!

De eerste :wink: Ik zet je erbij!

Ik zou ook wel graag mee willen doen :grin:

Leuk!

Leuk ik doe mee, is er een budget?

Ik wil ook meedoen!

Neen, geen budget, ga jullie gang maar! :laughing:

Ik heb gekozen voor een vrolijke shop outfit. Het is namelijk altijd gezellig met je vriendinnetjes. De outfit voor het eten is wat chiquer, maar heeft toch wat kleur dat maakt het totaalplaatje net wat mooier.
Ook vind ik dat het haar vast zit tijdens het shoppen, kun je makkelijker passen en als je uit eten gaat je haar los en krullerig. Mooi, chique en vlotjes!

http://img22.imageshack.us/img22/4052/hmcontest.png

Ik heb gekozen voor een blazer met een wat nettere top eronder, zodat de blazer tijdens het eten nog uit kan. Voor het shoppen heb ik er een spijkerbroek en gympen bij gedaan, omdat dat wat lekkerder zit en het ziet er meer casual uit. 'S avonds veranderd de broek in rok en de gympen in mooie hakken. Ik heb voor roze gekozen, om de outfit wat minder donker te maken en nog een mooie roze clutch toegevoegd, waarin de belangrijkste spullen meegenomen kunnen worden. Ook heb ik nog een ketting toegevoegd om het geheel wat minder saai te maken. De haren zijn gekruld, dat staat wat netter.

uncommonhearts, zou je mij een note willen sturen als we ‘echt’ beginnen? x

Prima, dit zal zijn wanneer er genoeg kandidaten zijn :slightly_smiling_face:

Hier is mijne!

http://4.media.hyves-static.net/1528009323/6/pP2s/0/img1528009323.jpeg

Ik heb de bril en sieraden 2 maal gebruikt
De schoenen heb ik ook 2 maal gebruikt.
Het jurkje en het vestje heb ik ook 2 maal gebruikt!
Look 1 met de bloemetjes broek is voor als je naar de stad gaat en de andere voor het uit eten.

kan ik meedoen?

Oh leuk, wil ik ook wel mee doen! Jammer genoeg weet ik niet hoe je hier een foto bij je post zet? Kan iemand dat misschien uitleggen? ~Newbie

Op het einde van de beginpost wordt het precies uitgelegd! Succes!
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-girlscene-ook-voor-vragen-lees-wel-de-beginpost-248737.0.html

de 1e outfit is voor het shoppen en de 2 voor het eten.
de blazer, de laarsjes, de armband en het zwarte topje zijn hetzelfde

up

Deadline: 17 januari - 20.00 u.

Ik wil ook wel meedoen!
Ga meteen de opdracht maken =)