** Contest by Jus_ii **

http://img849.imageshack.us/img849/5656/contestbyjusii.jpg

Zitten alle contest vol? Spreken de opdrachten je niet aan? Schrijf je dan nu in!

WAT HEB JE NODIG?

• Veel enthousiasme
  • Een camera (of de camera van je mobieltje)

WAAR GAAT DIT CONTEST OVER?
  • Fotografie
  • Bakken
  • Looklet
  • Polyvore
  • Schrijven of dichten
  • Nailart
  • Tekenen
  • Poseren

Iedereen is welkom!

REGELS

• 1 keer niet inleveren is eruit
  • Niet schelden of elkaars inleveringen belachelijk maken etc.
  • Inleveren voor de deadline, als dit niet lukt, moet je het op voorhand laten weten
  • Geen oude foto’s, looks, etc. inleveren
  • Niet kopiëren
  • Liefst een uitleg bij je inlevering
  • Als je iets bakt, tekent, alles wat niet met de computer gedaan wordt dus, is het verplicht er een papiertje met je naam + de datum bij te leggen.
  • De winnaar (smiley achter naam), krijgt 0.5 punt meer bij de volgende ronde.

JURY

Jus_ii

DEELNEMERS
  • SetMeOnFire :grinning:
  • NewYorkLoverxx
  • Livre
  • Chocolategod
  • Jxstyle
    - Lindseyxx
  • XbessjeeX
    -
    -

OPDRACHTEN

[s]Opdracht 1
De winter is terug begonnen! Hier haal ik zelf altijd veel inspiratie uit, dus heb ik 2 opdrachten voor jullie waar je uit kan kiezen.

• Looklet: Stel je perfecte winteroutfit samen. Dit kan voor een boswandeling met je crush zijn of een après-ski in Italië. Wees orgineel!
  • Bakken: Maak een cupcake in winter-stijl. Hier mag alles, dus wees orgineel!

Deadline: zondag 12 februari om 0:00 dinsdag 14 februari om 0:00
[/s]

Opdracht 2
Aangezien ik op vakantie ga, zal deze opdracht wat meer in beslag nemen. Je kan hieruit kiezen:

• Het is Valentijn geweest, dus het is de bedoeling dat je een nail-art maakt in dit thema.
  • Maak de perfecte valentijnsfoto! Wees creatief!

Veel succes!
(Als je nog vragen hebt, stel maar!)

Ik doe mee !

Ok, ik zet je erbij!

upje xx

Ik doe mee c;

ok! x

Ik wil meedoen, maar ik zie wel op tegen het bakken.
Dus ik kan misschien beter niet meedoen?

Er komen elke week 2 opdrachten op waaruit je kan kiezen (dus bv. bakken en fotograferen), zodat je iets kan doen wat je zelf leuk vindt! xx

Oké dan doe ik mee :slightly_smiling_face:

Leuk! Ik zet je erbij! xx

ik doe mee =)

Ok xx

ik wil het ook wel proberen…

Je staat erbij xx

kzie mn naam er nog niet bij staan ?!

[b]Ok, we hebben 5 deelnemers!

Opdracht 1
De winter is terug begonnen! Hier haal ik zelf altijd veel inspiratie uit, dus heb ik 2 opdrachten voor jullie waar je uit kan kiezen.

• Looklet: Stel je perfecte winteroutfit samen. Dit kan voor een boswandeling met je crush zijn of een après-ski in Italië. Wees orgineel!
  • Bakken: Maak een cupcake in winter-stijl. Hier mag alles, dus wees orgineel![/b]

Ik heb echt iets raar op looklet, kan me niet meer aanmelden enz. o.o

http://i40.tinypic.com/418ab.png

hier is ie dan!
Klaar voor een lange romantische boswandeling met deze vrij dikke jas, die natuurlijk nog dicht moet. Daaronder een lange warme oversized trui gebruikt als jurkje met een dikke panty eronder om het geheel wat vrouwelijker te maken. Het riempje is om de taille te benadrukken omdat deze nogal eens weg valt in de dikke winterkleren en dat is natuurlijk niet de bedoeling. En natuurlijk ook heel belangrijk, warme voeten en handen. Dat zal wel lukken met uggs en handschoenen.

leuke opdrachten! ga er straks aan beginnen =)

@SetMeOnFire
Met welk programma doe je dit? Ik kies ook voor looklet.