Contest a la FASHONBABE

Heihoi,

hou jij ook zo veel heel veel opdrachten? Ik wel. En ik vind variatie leuk. Daarom dit contest! Hier komen steeds andere opdrachten voorbij.

Dit kan je voorbij zien komen;

~ Fotografie
~ H&M paskamers
~ Nail-Art
~ Tekenen
~ Filmpje
~ Polyvore
~ Looklet
~ Knutselen
~ Make-up
~ Schrijven
~ Quete (of hoe schrijf je dat)
~ Collage maken
~ En alles wat ik nog maar meer kan bewerken

Heb je dingen zien staan in dit lijstje waarvan je denkt, dit kan ik echt niet? No problem, je kan kiezen uit 3 verschillende opdrachten. Natuurlijk beordeel ik het met een cijver, dus het gaan altijd eerlijk!

Regels;
Helaas zijn ook bij dit contest regels

~ De winnaar krijgt bij de volgende ronde 0,5 punt extra
~ Hoe je je presentatie inlevert, ligt aan jou, je mag het via een note doen of hier zetten
~ Als je niet inlevert doe je ook niet meer mee
~ Over de uitslag word niet gediscussieerd
~ Je mag ook aan meerdere opdrachten meedoen, dan doe ik het gemiddelde van het cijfer.

Deelnemers; Minimaal 2 geen maximaal
~
Charlottedva
Chickenlove
Saraitje
SHELOVESYOU_
youlove
TacoLove
Jeleysa
SleepingBeauty
xRosefields >> Gewonnen Ronde 1, 0.5 punt extra ronde 2
HetHart

RONDE 1
Winnaar: xRoseFields
Verliezers: TacoLove en youlove
DEALLINE; 23 JUNI 16;00

Have Fun!

De nieuwe opdracht komt morgen.

Ik doe meeee. ;’)

Okeeee :slightly_smiling_face:

-

DE EERSTE 3 OPDRACHTEN!

[b]Opdracht 1; Schrijven
Thema; Eenzaam
Aantal woorden; 400- 1000

Opdracht 2; H&M paskamers
Je nieuwe vriend wil je graag voorstellen aan zijn ouders. Ze schijnen nogal kakkerig te zijn. En dat is dus waar jij helemaal niet van houd. Je zou wel netjes gekleed moeten. Hoe pak je dit aan?
Budget; ¤60;-

Opdracht 3; Make-Up
Je eerste date! Hoe ga jij de deur uit? Je mag je eigen gezicht make-uppen, maar het mag ook op taaz.

DEALLINE; 23 JUNI [/b]

ik doe mee

ookal ben k niet erg creatief… k ga gewoon leren creatief te zijn… XD

Im in !

Kga meteen beginnen… Mag je het ook meteen alle 3 doen of gaat het in delen?
Xoxo

Count me in! :slightly_smiling_face:

Opdracht 1:

Met een brok in mijn keel loop ik naar huis na een lange dag school. Ik maak met moed de achterdeur open maar als mijn moeder vraagt hoe het was op school stort ik in. Ik begin te huilen als een kind. ‘Wat doe ik fout?’ roep ik huilend naar mijn moeder. Ze slaat een arm om me heen. ‘Ze zijn gewoon jaloers meisje’ zegt mijn moeder. Ik geloof er niks van. Waarom zouden ze jaloers zijn op mij? ‘Ik ga naar boven’ zeg ik tegen mijn moeder. ‘Rust maar even lekker uit, schat’ zegt ze met een glimlach op haar gezicht. Ik ren de trap op en loop naar mijn moeders slaapkamer. Ik zet een stoel onder de klink zodat niemand binnen kan komen. Nou ja, de enige die binnen kan komen is mijn moeder. Papa en mijn broer Dave zijn 9 jaar geleden overleden door een auto ongeluk. Ik mis ze niet zo heel vaak want toen was ik pas 4. Mijn broer is veel ouder dan mij. We verschillen 6 jaar.
Ik loop naar de make-up tafel van mijn moeder. Ik pak zwarte oogschaduw, zwarte eyeliner, mascara en zwarte nagellak. Ik besluit eerst naar de winkel te gaan voor haarverf. Een leuk kleurtje zoals roze of blauw.
Ik probeer langs mijn moeder weg te glippen. Ze heeft niks in de gaten ! Ik pak mijn fiets en fiets snel weg. Als ik de straat uit ben, haal ik opgelucht adem. Ik fiets met een grote glimlach op mijn gezicht door naar de winkel. Ik zet mijn fiets neer en loop de winkel in. Zonder naar iets te kijken loop ik naar de haarverf. Pff… allemaal saaie kleuren zoals bruin en blond. Ik ga met mijn ogen de rij af van saaie kleuren. Ik kijk om me heen en zie ineens een rek vol felle kleuren haarverf. Ik loop er naartoe. Hmm… groen, blauw, roze, paars… Na even kijken besluit ik de roze te pakken. Maar ik bedenk me. Wat nou als ik mijn haar roze maak met plukjes andere felle kleuren. Ik pak groen, blauw, geel en paars erbij. Ik reken af bij de kassa en fiets naar huis.
Als ik thuis ben zie ik dat mijn moeder met de auto weg is. Yes, dat komt net goed uit. Maar hoe moet ik dit gaan verklaren. Ik denk er wel later overna…
Als ik op de badkamer sta ga ik eerst in de douche. Ik kleed me uit en kijk in de spiegel. Ik walg van mezelf. Wat een lelijk lichaam heb ik… Ik heb geen borsten, een dikke kont en mijn hele gezicht zit onder te puisten. Ik loop naar de douche en zet de kraan aan. Ik was mijn haren heel goed. Ik pak de handdoek en droog me af. Ik doe mijn badjas aan en pak het flesje haarverf uit de verpakking. Ik lees de instructies die achterop staan. Zacht inmasseren, 15 minuten laten intrekken en dan uitspoelen. Makkie! Ik doe wat er achterop staat en de 15 minuten die ik moet wachten ga ik een tijdschrift lezen. Als mijn wekker afgaat spoel ik mijn haar uit. Wow! Mijn hele haar is felroze. Trots kijk ik in de spiegel. Nu de plukjes. Ik verf een paar plukjes het zelfde als me werd gevraagd bij mijn hele haar. Als mijn haar klaar is besluit ik eens gek te doen. Ik toupeer mijn haar en rommel het door elkaar. Mijn haar is ready.
Ik loop terug naar mijn moeders kamer en pak de make-up weer bij elkaar. Ik ga voor de spiegel staan. Ik doe eyeliner onder en boven op mijn ogen. De zwarte oogschaduw doe ik op mijn ogen en maak het potje mascara open. Leeg. Ik loop naar het make-up tafeltje toe en kijk erin. Ineens zie ik nep wimpers. Komt goed van pas! Ik plak ze op mijn ogen en kijk naar het resultaat.
Ik maak de kastdeur open van mijn moeders inloopkast. Ik kijk rond en zie een bh liggen. Ik doe hem aan. Veel te groot! Ik rammel in mijn moeders sokken la en pak er een paar sokken uit. Ik duw ze in de bh en pak een kanten hemdje uit mama’s kast. Perfect. Ik pak een leren zwarte broek en pumps van 12 cm. Onder in haar inloopkast staat de carnavals kist. Ik graai erin en vind een plastic ketting en een prinsessen kroontje. Ik doe de ketting om en zet het kroontje op. Met een big smile kijk ik in de spiegel. Love it!
De volgende dag gaat mijn wekker. Ik moet naar school. Ik doe precies het zelfde aan als gisteren. Ik eet een boterham en fiets naar school. Als ik op het schoolplein sta kijkt iedereen me raar aan. Ik word ineens weer onzeker. Een paar meisjes wijzen naar me en lachen me uit. Alleen lelijke jongens geven me een knipoog. Als ik naar de 1e les moet lacht iedereen in de gang me uit. Ik vraag of ik naar de wc mag en daar begin ik weer heel hard te huilen. Ik ga het wc hokje uit en kijk naar mezelf. Ineens besef ik me dat ik mezelf er mooi uit vind zien. Ik haal rode lippenstift uit mijn tas en schrijf met koeienletters op de spiegel: FUCK JULLIE, IK BEN BEAUTIFUL!

Met dit verhaal wil ik duidelijk maken dat je moet zijn wie je bent en dat je anderen niet moet laten zeggen dat je lelijk bent enzo.

Woorden: 914

Opdracht 2:

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb meer een secretaresse look gekozen omdat die er chique uit zien. Totaal is het ¤59,70

Opdracht 3:

Image and video hosting by TinyPic

Gedaan op taaz.

Oeh ik doe ook mee :slightly_smiling_face:

Leuk verhaal! @saraitjee

Ik heb jullie erin gezet. Je hoeft niet alle opdrachten te doen. 1 Is al genoeg

Ik doe mee.

Okee! Gezellig!

http://oi48.tinypic.com/14me13k.jpg

Ik heb voor opdracht 2 gekozen.
Ik vond deze look netjes, het is sjiek, maar niet extreem.
totaal is het ¤57,25

Ik doe ook mee!

uppp