Contactlenzen

krijg jij je lenzen dan vergoed?

Ik heb vanaf me 12de al lenzen dus je hoeft echt geen 16 te zijn, ik zit bij pearl eerst zat ik bij hans anders maar die gaf te strakke lenzen voor me oog ofzoo…

wat die opticien van jou zegt is dikke bullshit, mijn nicht heeft al contactlenzen vanaf groep 7 en ze heeft nooit ergens last van gehad

Wat een gelul. Idd gewoon overstappen op een ander… anders had je je toch moeten identificeren?

wat een stomme opticien heb jij. Ik hebal lenzen sinds de carnavals vakantie en die bevallenme prima. Ik ben naar de opticien 9het is e niet zo eentje van een keten) gegaan, ik heb namelijk ook een cilinder dingen en ik heb harde lenzen. (volgens mij zijn die dingen bij de drogist en hema zacht, maar dat weet ik niet zeker)

haha zoals de meeste hier al zeggen ; tis onzin & ga naar een andere opticien (pearle)

Ik wil ook lenzen maar het lijkt me zo lastig om in te doen en weer uit te doen s:

ok dat slaat echt nergens op dan moet je gewoon ergens anders heengaan…
ik heb nl op mijn 14e wel bij de hans anders mijn 1e lenzen gehaalt… en daarna bij de hema xD… ik merk trouwens geen verschil en hemalenzen zijn goedkoper en ik moet ze zelf betalen omdat ik ze altijd kwijtraak dus is simpel… *ik heb btw zachte lenzen… harde lenzen is een heel anderverhaal*

succes ermee

Draag al sinds groep 8 lenzen :stuck_out_tongue:

Ik raag al contactlenzen sinds ik 10 jaar ben doordat ik een groeiafwijking in mijn linker oog had waardoor mijn ook snel achteruit zou gaan, vandaar dat lenzen een goedkopere optie zouden zijn. En ook omdat mijn rechteroog goed was waardoor ik een dik en een dun glas zou hebben. Onzin dus

Bullshit…
In groep 6 had ik al lenzen…
Gewoon opstappen… ik had ze bij de pearl…
Oja, en zo’n jochie die had ze al toen die vet klein was omdat hij elke keer zijn bril in de put gooide…

ik heb ook lenzen sinds groep 7, toen ik net 11 was

ik ben 15,en draag lenzen,ik vind jou toch oudgenoeg,en als jij het wil,dan magget toch wel?ga naar een andere opticien,en vraaghet daar :wink:

ik draag nu vanaf begin groep 8 lenzen,
en ik zit nu in de 2e.
echt vet relaxed
ik raad het echt aan!

ik was 11 trouwens.

Dat is dom, ik kon op mn 13e gewoon lenzen krijgen hoor.
En eerder had vast ook gekund.

toen ik net mn ogen liet testen had ik gelijk lenzen genomen ik was/ben 13 en had ze ook bij de hans anders gehaald

er is geen leeftijd voor waarneer je een contactlens mag ¬¬

Hans is idd anders ¬¬

ik heb lenzen sinds mn twaalfde (:

Hm, ik zit ook bij de Hans Anders en ik heb al lenzen sinds ik 12 ben?! Het ligt soms ook aan de bolling van je ogen etc. Bij sommige mensen is het verstandiger om later pas lenzen te nemen.
Succes!

x