Contactlenzen

Hey allemaal ik ga binnekort lenzen nemen en ik heb de keuze tussen de opticiens Eyewish en Specsavers.
Welke raden jullie aan (uit ervaring) kwaliteit,prijs bijv
Hoop dat iemand mij kan helpen
Xx

Laat je vooral informeren, en ze kunnen het best bepalen wat het best voor je ogen is, zelf gebruiken ik geen lenzen meer i.v.m hooikoorts, succes!

Ik heb zelf een bril bij Specsevers gekocht, en ben tevreden. Ik kreeg een extra bril erbij, was een actie. Ik weet niet of dit ook geld voor lenzen, maar is wel een goede brillenzaak.

Up?

Ik heb mijn bril bij de specsavers vandaan, maar mijn lenzen bij een duurdere opticien in ons dorp. De service bij specsavers is altijd wel super naar mijn idee.

Ik zit zelf al 12 jaar bij Hans Anders, prima lenzen en niet duur.

Ik zit bij eye wish en ik ben echt niet tevreden. Ik heb snel last van mijn ogen en het was dus een gedoe om goede lenzen te vinden. Nu zijn ze die ik nu heb nog niet top maarja, betere hebben ze niet. Wanneer ik hier wat over zeg moet ik ze maar vaker gaan schoonmaken. Ook hebben ze sinds kort een nieuwe service; je krijgt je lenzen eens per maand thuisgestuurd. Echt heel fijn en een goed idee van ze. Helaas werkt het niet goed. De 25ste worden de lenzen altijd bezorgd, tenzij het op zaterdag/zondag valt want dan komen ze later. Ook al aangegeven dat ik ze liever eerder heb omdat mijn ogen dan pijn gaan doen maar ‘‘ja dat is niet anders’’ krijg ik dan te horen. Daarnaast is het ook duur. Ik betaal het in een half jaar wat mijn vader per jaar bij Hans Anders betaald.

Het verschilt natuurlijk wel per filiaal. Misschien heb ik wel gewoon pech en doen ze het bij jou wel goed.

Ik koop elke maand gewoon kruidvat lenzen, zitten prima en zijn veel goedkoper in vergelijking met die van de opticien. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel kwaliteitsverschil merk met de lenzen van de lokale opticien, behalve dat de sterkte niet precies aangepast is op je ogen en er geen cilinder in zit.
Het is misschien niet het slimste om te doen aangezien het gebruik van verkeerde lenzen je ogen nog slechter kan maken, maar voor mij werkt het goed en het is veeel goedkoper!

Ik wissel vaak af met m’n bril, die ik wel bij de opticien heb gehaald maar die wordt dan ook volledig vergoed. Daar zit cilinder op en de sterkte klopt precies.

hans anders voor lenzen en bril. tevreden mee en valt qua prijs allemaal wel mee :slightly_smiling_face:
met specsavers heb ik voor mn brillen niet zulke goede ervaringen, de brillen gingen snel kapot.
eigenlijk toen ik lenzen nam overgestapt naar hans anders en daar gebleven :slightly_smiling_face:

ik heb lenzen bij specsavers, en ze zijn prima. Goede service en nergens om over te klagen.