Contactlenzen, wat vind jij?

Hello iedereen. Ik heb van mezelf hele donkerbruine ogen (bijna zwart) en ik wil dus misschien contactlenzen proberen.

Wie heeft er hier ervaring mee en wat vinden jullie er zelf van? Is dat in het begin ook niet heel pijnlijk voor je ogen?
Alvast bedankt!

xo

Bedoel je nou kleurlenzen of lenzen op sterkte?

Ik heb gewone lenzen en ze doen niet pijn, behalve als je het er verkeerd in doet (dus met ongewassen handen, of andersom)

Voor de kleur of omdat je niet goed kan zien? Bij dat laatste gewoon doen, bij het eerste zou ik het zelf niet doen want het ziet er heel snel nep uit.

Hey ik heb ongeveer 2 maanden lenzen daarvoor 6 jaar bril gehad. Vind het echt SUPER ik wil nooit meer bril het doet helemaal geen pijn je voelt niet eens dat je ze in hebt ^^. En vaak staat het ook een stuk mooier ^^

Ja met contactlenzen bedoel ik inderdaad voor de kleur :wink:

Nou je moet even zoeken en iets meer dokken als je echt mooie wilt, maar ik snap wel dat je eigen oogkleur je kan vervelen.

Welke kleur wil je?

Iets wat niet te veel afwijkt van mijn eigen kleur (want dat zou wel erg onwerkelijk zijn). Ik dacht aan donkergrijs-achtig.

Ik zou eerst even navragen bij een opticien ofzo iets, want ik heb zelf ook donkere ogen, en ooit had ik dus kleurlenzen in een iets lichtere kleur.
Maar omdat ik donkerdere ogen had dan die lenzen zag je het dus niet.

Dit waren wel heel goedkope enzo, maar ik zou niet te snel kopen; dat zou zonde zijn!

Trouwens, contactlenzen zijn lenzen op sterkte XD