contacten gezocht omgeving breda..

haay,

Ik heb even een anoniem profiel aangemaakt want ik wil liever niet herkent worden hihi.

Ik volg sinds kort een opleiding in Breda maar helaas valt het een beetje tegen omdat er niet echt leuke mensen zitten en ik ken hier ook verder bijna niemand.
Al mijn vriendinnen wonen ergens anders.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar mensen die in de buurt van breda wonen.
Ik snap dat dit een beetje raar overkomt… Ik ben niet een of andere oude gast haha.

Maar ik zoek gewoon iemand waar ik mee kan msnen ofzo.

Mijn hobbys:
Zoals de meeste meiden hou ik van shoppen en uitgaan.
Ik doe aan fotografie, hou erg van mode, en ik speel gitaar.

Ik volg een opleiding Toerisme maar wil na deze studie waarschijnlijk Journalistiek gaan doen.

het liefst mensen rond mijn leefdtijd 16/17 jaar of ouder maar hoeft niet perse!

Ik zou het heel lief vinden als er iemand reageert!

Je wilt mensen ontmoeten via internet, maar je wil niet herkend worden?

Ik woon zelf niet echt in de omgeving van Breda, maar misschien is het handig om erbij te vermelden wat je hobby’s en interesses zijn en wat je studeert, dan weten mensen die geinteresseerd zijn of jullie wat gemeen hebben.

Op mijn andere account ben ik nogal actief. ik wil niet dat iedereen gelijk weet wie ik ben.

Ja sorry dat is waar! ik verander het even…

ik woon in de buurt.
als je wil mail je maar op mn emailadres speciaal voor mn blog/girlscene/enz.
jemappelledenise@live.nl

Ik woon in de buurt, was bijna toerisme gaan doen, maar studeer nu journalistiek, haha, hoe toevallig.

Hhaha ik lees ook net dat je dezelfde droom hebt als ik… voor eeen vrouwenblad werken. heel erg bedankt voor de reacties!

.

Bedankt voor je reactie! Ik ben nu aan het oppassen maar als ik straks thuis ben stuur ik een berichtje terug!

Ik heb jullie een berichtje gestuurd :slightly_smiling_face:

wel handig ;d.
maar okee, ik ben 14 & in noord holland, dus dat gaat 'm niet worden ;p.

Mijn vriend zit ook in breda op school, welke school zit je?

Cingel college :slightly_smiling_face:

Ik was vrijdagavond trouwens in de stad, en het zag er echt supergezellig uit, heel veel kleine cafeetjes enzo.

upje

[i]ik wil niet wantrouwig/vervelend doen,
maar hier heet je lynn,
je sluit je mailtje af met kim,
en je mailadres heeft weer n andere naam?

beetje teveel van t goede om anoniem te blijven?[/i]

ik woon in de omgeving, maar hoe oud ben je?
Misschien moet je een bijbaantje nemen, dan kom je vanzelf mensen tegen. Maar je mag me noten, ben wel benieuwd wie je dan eigenlijk bent hier op Girlscene.
@ Denise woon je toevallig in een dorpje? En is dat echt jou foto, want je komt me bekend voor (A)

Ik zat vroeger op tessenderlandt, toen het christoffel en toen het florijn. (werd gepest, dus vandaar) Ik vond het Newman het leukst, daar komen mijn vriendinnen allemaal vandaan.)

haha ja ik ben het zelf op die foto!
mail is even! (adres staat hierboven ergens)
ik ben benieuwd!
haha

Ik ben 16 bijna 17. Ik zit er ook aan te denken om een bijbaantje te nemen! moet alleen even kijken waar dan.