Contactbloeding na gemeenschap

Hoi meiden,

Ik heb 3x na de seks met mijn man een bloeding gehad. Het was niet extreem veel het leek op een menstruatiebloeding.
Wel heb ik voor de zekerheid de huisarts gebeld en een uitstrijkje laten maken. Ik moet nu nog zeker 3 weken wachten op de uitslag en ik merk dat ik heel erg bang ben voor de uitslag.
De 1e bloeding was een paar dagen voor mijn menstruatie en toen kwam er gelijk wat bloed mee bij het sperma wat er uit kwam.
De 2e bloeding kwam er uit bij het plassen (er zat toen wat bloed bij het afvegen). Dit was vlak na mijn menstruatie.
De derde bloeding kwam er pas de volgende ochtend uit (ook nog vlak na mijn menstruatie). We zijn ook bezig voor een 2e kindje dus vandaar) en we hadden toen in de avond ervoor seks gehad.
We zijn nu 1,5 week verder en ik heb geen bloedingen meer gehad gelukkig maar toch vind ik de uitslag van het uitstrijkje erg eng.

Zijn er vrouwen die dit ook meegemaakt hebben en waarbij er uiteindelijk niks aan de hand was?
Ik ben dus op zoek naar positieve verhalen zodat ik het hopelijk wat meer kan loslaten.

Contactbloedingen komen regelmatig voor. Vaak is het niks, maar wel verstandig om een uitstrijkje te doen. Een vriendin had het omdat ze de pil doorslikte. Ze was maar 1 á 2 x per jaar ongesteld. Ze had een ectropion wat op zich niet erg was, maar wel regelmatig wat bloedverlies gaf.

Ik heb het al vaker gehad, nooit pijn gehad tijdens seks ofzo maar soms even een verkeerd standje ofzo en dan had ik het ook tijdens het plassen of zelfs net na seks klaar was. Maak je voor nu maar niet al te veel zorgen xx