Contact

Hee meiden!
Ik ben als het om jongens gaat een verlegen meisje. Nu vind ik een jongen R, die bij mij in de klas zit al bijna 2jaar leuk. Ik had het hem een jaar terug verteld maar hij vond toen iemand anders leuk. Nu ik dit jaar weer bij hem in de klas zit praat hij meer met me en merk ik dat hij me ook best vaak aankijkt. MAAR… ik app niet met hem en als ik met vriendinnen sta komt hij er wel eens bij staan en gaat R veel meer praten en lachen en flirten met mijn vriendinnen en hoor ik er een soort van niet meer bij. Mijn vriendinnen durven ook meer als het om jongens gaat. Hoe zorg ik ervoor dat ik de aandacht van R trek?

Stuur hem een berichtje! Normaal gesproken ben ik niet zo van de smoesjes zoeken om iemand een berichtje te sturen. Echter kan dit in jouw geval heel goed. Iets over het huiswerk of gewoon iets over school! Vervolgens kun je hem misschien vaker een berichtje sturen. Weten je vriendinnen dat je hem leuk vindt?

Ja mijn vriendinnen weten dat ik hem leuk vind. Het lijkt soms alsof 1vriendin R ook leuk vind en met hem zit te flirten (ze geeft R dan een knuffel en zegt als we bv. een toets hebben dat het zo gaat mislukken en R haar moet helpen enzo) maar toen ik aan haar vroeg of ze R leuk vond zei ze dat ze hem echt niet leuk vind enzo

Gewoon een berichtje sturen!