contact

Ik heb vorige week een jongen ontmoet met het uitgaan, gezoend nummers uitgewisseld enzovoort. Nu heb ik hem daarna een aantal keren gewhatsappt, alleen moet ik steeds beginnen met het gesprek. Als we dan eenmaal in gesprek zijn zitten we uren te praten. Hij vroeg hoe het zat met mijn liefdesleven etc. Nu heb ik hem afgelopen week weer gezien met het uitgaan en hij was zo ontzettend lief. Zijn vrienden gingen en toen is hij nog gebleven voor mij. En snachts heeft hij liggen wachten tot ik liet horen dat ik veilig thuis was. Na dat heb ik hem niet meer gesproken.

Nu heb ik misschien een beetje een ouderwetse gedachte namelijk als hij je ziet zitten neemt ie wel contact met je op. Wat vinden jullie? Wachten op hem, of zelf weer contact zoeken? Ik krijg wel telkens het idee dat hij mij ook ziet zitten als we elkaar spreken…

IK zou hem gewoon zelf bellen.

Eeuh. Het gaat super tussen jullie. Wat is het probleem? Misschien zit ie gewoon te gamen en heeft hij niet eens door dat jij online komt. Geen zorgen maken. Gewoon zelf weer het gesprek beginnen of bellen ofzo.

Je kent hem pas een week. Misschien zal hij met de tijd zelf ook wel beginnen!
Want als jij gaat ophouden met beginnen komt er misschien niks meer van en verwaterd het contact tussen jullie. Gewoon blijven beginnen misschien bloeit er wel iets heel moois uit.

ik zou gewoon zelf weer contact leggen, want anders gaat het contact misschien verwateren. Verder denken jongens vaak er niet aan om te beginnen (nou ja bij mij in ieder geval)