Contact zoeken of niet?

------- bedankt voor alle reacties!

Het is niet slim wat je gedaan hebt. Ik denk dat je hem wel kunt toevoegen op facebook ofzo, om even te praten over wat er allemaal gebeurd is.

Hahaha oh jee wat een verhaal! Ik zou eerst even checken via via of dat nummer klopt. Als het nummer niet klopt zou ik hem toevoegen, maar als het nummer wel klopt en hij smst niet terug heeft dat hoogstwaarschijnlijk een reden en dan moet je ook loslaten dat dit met hem gebeurt is. Hij heeft dan kennelijk geen behoefte aan contact of schaamt zich tegenover jou of denkt dat jij iets van hem verwacht, en dan is hem toevoegen op Facebook zowel niet handig als onnodig. Dus eerst dat nummer checken! En als je de kans hebt zorgen dat je hem in het echt “tegenkomt”, dat is misschien eng of raar ofzo maar het ontlaadt wel de spanning die er nu waarschijnlijk hangt een beetje als je allebei een pak DubbelFriss in je hand hebt. Succes!

gebeurd*

Ik heb ook een blackberry maar geen whatssap.
Hij laat toch ook niets horen dus waarom denk je nu dat jij hem laat barsten?
Je vind hem niet leuk en wilt er verder ook niets mee. Laat het dan gaan…
En je weet van jezelf dat je niet zo’n meisje bent die met onbekenden zoent. Je kunt dit nog tegen hem zeggen voor je eigen gemoedsrust.
Je moet het voor jezelf gewoon nog ‘‘verwerken’’ dat je een keertje zo ver bent gegaan zonder dat je een relatie met hem had ofzo. Daarbij komt ook nog dat je aangeschoten was. Je hebt er ook geen spijt van dus ik denk dat je hier volgende week weer heel nuchter over nadenkt.
Nogmaals, vind het niet gek hoor dat je dit hebt gedaan, ook niet datje spijt hebt, en ook niet dat je dit aparte gevoel erover hebt. Maar nogmaals je moet het gewoon even laten bezinken volgende week denk je er weer heel anders over!
Misschien is je smsje wel nooit aangekomen: is het een verkeerd nummer of heeft ie Vodafone. Je weet nooit wat zijn nummer kan zijn, dus voeg hem lekker toe op facebook. Gewoon als vrienden.

Ik denk dat je er teveel over in zit, jullie waren tenslotte beide (?) dronken. Je zou hem best op fb kunnen toevoegen maar ik zou wachten tot hij contact met je maakt.

Ik zou geen contact meer zoeken, aangezien hij ook niet op je whatsapp reageert! Als hij interesse had in een gesprek ofzo, had hij die avond je nummer wel gevraagd, of op een andere manier contact gezocht, bijvoorbeeld facebook.

------------------

Persoonlijk zou ik geen contact meer zoeken. Maar dat komt omdat ik sex en liefde ook een beetje als 2 losse dingen zie (niet altijd)
En al zeker als hij niet eens terug whatsapped! In zo’n geval is het echt verkeerd om achter iemand aan te gaan.

maarja, als je toch even met hem wilt praten (omdat het voor jou de eerste keer verder dan zoenen was) zou je hem best kunnen toevoegen op facebook en erover kunnen praten.
maar ik hoop wel dat je in je achterhoofd houdt, dat er een grote kans is dat het best gevoelloos vanuit zijn kant was.

Btw ik bedenk me net. Ik heb ook 2 x zoiets gedaan uit dronkenheid en in beide gevallen heb ik geen contact opgenomen met de jongens. Zij wel met mij, maar ook niet echt heel veel gelukkig

Best wel herkenbaar zo’n verhaal! Alleen kende ik diegene wel goed en heb ik een paar dagen erna gesms’t van dat hij het aan niemand mocht zeggen, al waren er meerdere getuigen. Het was op mijn examenfeestje en meerdere mensen kwamen continu naar mijn kamer toe waar ik dus was. Het was zo dat hij bij mijn vriendengroepje hoorde van het jaar daarvoor (ik was gezakt en dat examenfeestje was dat jaar dat ik wel slaagde). Ik weet niet of hij het tegen andere gezegd heeft uit dat vriendengroepje, maar er wisten zekers 10 mensen dat er dingen gebeurd zijn. :blush:

Ik denk dat die jongen eerder jou gaat laten barsten, niet te veel verwachtingen stellen dus! Hij was dronken, jij was dronken, het is gebeurd… klaar. Je gaat er trouwens wel goed mee om, dat je niet denkt dat hij je leuk vind en nu hopeloos graag wat met hem wil beginnen enzo. Verstandig :slightly_smiling_face:

-----------------------

-------------

Was dat niet ongelofelijk koud midden in de nacht? :’)
En heb je hem nu je zijn goede nummer hebt nog wel smst? Ik zou hem wel toevoegen op facebook als hij terug smst, als niet dan denk ik niet dat hij nog contact wil dus zou ik hem dan ook niet toevoegen.

Hahaha wat een leuke vraag! (: Ik had genoeg op, dus viel de kou bij mij wel mee en ik had me er al opgekleed: thermo-legging, winterjas, dikke sjaal. :stuck_out_tongue:
Ik heb nu helemaal niks van hem, geen nummer ofzo. Heb alleen net die vriend van hem geaccepteerd op facebook, dus ik zie wel of ik hem ooit nog tegen kom en misschien dat ik hem ooit nog eens toevoeg op facebook. (:

Iemand nog tips/ervaringen?

Ik heb eigenlijk nooit zoiets gedaan met een totaal onbekende, ja gezoend alleen, alleen achteraf voel ik me daar dan echt niet goed over… Het is moeilijk om te bedenken of hij wel contact wil want je kent hem verder ook niet, als je er echt mee zit voeg hem dan toe?