Contact zoeken of niet?

Wat denken jullie?

Vorige week gingen we met collega’s opstap en er gingen ook een paar oud-collega’s mee. Een daarvan was een goede collega van me, werkte er met meer plezier wanneer hij er was en baalde heel erg toen hij stopte. Dacht er vaak aan, vond hem stiekem wel leuk denk ik. Sindsdien heb ik hem niet echt meer gezien of gesproken, op een enkele keer na toen we elkaar tegenkwamen in de lokale kroeg.

Maar die dag met de collega’s was hij er weer bij en liep hij met me mee naar huis, waar we buiten gezoend hebben. Ik vind hem wel leuk maar zie hem weinig en contact via whatsapp etc. hebben we nooit gehad, wat het moeilijk maakt om nu contact te zoeken. Daarnaast is hij 18 en ik 3 jaar ouder. Dat maakt het ook al twijfelachtiger. Ik heb geen idee hoe hij erover denkt, misschien ziet hij het als een eenmalig iets, misschien ook niet. Zou het verstandig zijn om contact te zoeken of er verder niks mee te doen?

Ik denk dat je best contact met hem kunt zoeken. Het zou inderdaad kunnen dat hij het als iets eenmaligs ziet, maar ja, daar kun je alleen maar achter komen door met hem te praten :slightly_smiling_face:

Ja klopt, kom er alleen op die manier achter. Twijfel nog steeds, maar stel dat ik dat ga doen, moet ik via fb/whatsapp een gesprekje aanknopen of een keertje een bericht sturen wanneer hij tijd heeft of te praten?

Stuur hem gwn een berichtje zou zeggen,niet geschoten is altijd mis.
Meestal merk je gelijk wel of hij enthousiast reageert,is dit zo kan je altijd voorstellen om wat af te spreken, en dan kijken waar het strand.

Bedankt voor jullie reactie! Heb gisteren contact opgenomen maar er helaas niks geen reactie opgekregen. Maar idd, niet geschoten altijd mis!