Contact zoeken met leuk neefje van mn kennis

Ik heb vandaag een verjaardag gehad van een kennis van mij, en haar broer heeft een leuke zoon. We praten nooit superveel maar gewoon van die verjaardags praatjes van hoi hoe gaat het en gefeliciteerd enz. Maar ik vind hem eig best leuk, ookal woontie wat verder hier vandaan en ik zie hem alleen op die verjaardagen vd kennis. ik heb m wel op hyves gevonden, zal ik hem toevoegen en wat moet ik dan zeggen? hij heeft ook nog 3 broers, is het niet gek als ik alleen hem toevoeg dan?

Je kan hem toch gewoon toevoegen? Jullie kennen elkaar viavia, het is nou niet echt ‘raar’.

Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen met hoe gaat het, en dergelijken. De rest komt vanzelf wel. =)

ja idd.
ik zou ook gewoon toevoegen, en dan rolt er waarschijnlijk wel een gesprek uit (:

ik zal die jongen gewoon toevoegen. ik denk wel dat hij het leuk zal vinden :slightly_smiling_face:
alleen wanneer je ook heel leuk en gezellig met die broers hebt gepraat dan zal ik ook die broers toevoegen (want vroeg of laat wanneer jullie een relatie krijgen kom je toch ook meer in contact met die broers haha :stuck_out_tongue: )
vraag af en toe op hyves hoe het met hem gaat, hoe die lastige toets ging of hoe zijn voetbalwedstrijd ging. wanneer het gesprek steeds wat makkelijker gaat kan je zijn msn vragen :slightly_smiling_face:
veel succes :stuck_out_tongue:

noujaa het probleem is dat ik niet weet waar ik naar moet vragen, want zoveel details weet ik niet van em…
en moet ik dan al die broers ook toevoegen haha
thanks anywayss

up?