contact verbreken? help!

Verwijderd, ik wordt gestalkt

Als hij jouw niet als vriend kan zien en hoop blijft houden, is het beter dat je tegen hem zegt dat jullie contact moeten verbreken. Dit zal even zwaar zijn, maar je moet hem de kans geven om verder te gaan met zijn leven en dat kan blijkbaar niet als jij daar een deel van blijft.

ik zal eerlijk uitleggen dat je na hebt gedacht en tot de conclussie bent gekomen dat het echt niks meer gaat worden (weet je dit wel zeker? aangezien je het moeilijk vind hem niet te smsen hoe zn dag was) en dan aan hem de keuze laten of hij nog contact met je wil of niet…

Dankjewel peppermint en llllove

Upje

Ik denk niet dat je vrienden kunt zijn, zolang er 1 nog niet overheen is, zo zie ik dat tenminste, en ik spreek uit eigen ervaring. Het beste is als je het nu gewoon laat verwateren, hoe graag je hem ook als gewoon vriend wilt, maar wel duidelijk ook aan hem dat je hem graag hoopt te kunnen houden als goede vriend, maar dat er meer niet in zit… Je kan altijd later nog weer contact opzoeken, als het beter gaat met hem, want precies wat er gezegd wordt, met elk aardig woord van jou krijgt hij weer hoop.