Deze vrijdag zag ik een leuke jongen tijdens het uitgaan. Normaal ga ik nooit uit, dus laat staan dat ik heel blij op hem af durfde te stappen, want ik bleef veilig bij mijn vrienden haha. Maar het is dus een goede vriend van 1 van die vrienden waarmee ik daar was, en dat wist ik niet. Nu zit een vriendin de hele tijd: Voeg hem dan toe op facebook! Maar dat wil ik niet, want als ik iemand op facebook toevoeg die ik niet ken komt er meestal toch weinig uit voort, en ik heb natuurlijk nog nooit met hem gesproken dus dat is ook een beetje raar.
Het lijkt me stiekem wel heel leuk om een keer met hem op date te gaan (beetje ‘blind date’ idee), om hem te leren kennen. Maar dat durf ik eigenlijk niet goed omdat ik nog nooit een date heb gehad, en ik heel bang ben dat ik totaal zijn type niet ben.
Toch een poging wagen, of hopen dat ik hem nog eens tegen kom?
Je zou ook nog is uit kunnen gaan, en hopen dat je hem tegenkomt:) Zo weet je zeker dat hij je ook heeft gezien in ieder geval. Misschien durf je hem de volgende keer zelfs aan te spreken?
Nou hij woont in Amsterdam, en was nu toevallig bij zijn ouders in de stad waar ik woon. Maar ik denk niet dat hij daar nog heel vaak uit gaat, en dan moet het wel helemaal toevallig zijn als ik dan ook kan en daarheen gaat
dus de kans dat ik hem ‘toevallig’ nog eens tegenkom schat ik niet zo groot
upje ?
Zou hij het heel raar vinden als ik vraag of hij op date wilt? Gewoon om elkaar te leren kennen, meer niet. En dan niet uit eten/bios ofzo maar gewoon echt iets leuks doen
Je zou het kunnen proberen, ik vind het superstoer als je dat durft!
vraag aan die vriend van hem die jij ook kent of hij nog een keer uitgaat waar jij ook uitgaat ofzo? [: of om z’n nummer… ofzo.
haha oke ik ben echt een debiel
In een opwelling had ik aan die vriend gevraagd of hij dacht dat die jongen het zou zien zitten om met mij op date te gaan. En hij zei van niet, had 'ie het toch aan die vriend gevraagd (wat niet helemaal de bedoeling was, maargoed)
En die heeft gezegd dat het misschien leuker is als ik een keer mee uitga. En ik heb z’n nummer!
Dus ik heb snel gesmst van: bedankt voor je nummer
maar daar heb ik niks op terug gehad (hij heeft wel via die vriend laten weten dat hij hem heeft ontvangen) en die vriend zei dat hij het idee had dat 'ie het wel leuk vond dat ik met hem op date wilde
Maarja, wat doe ik nu dan met zijn nummer? Ik ken hem verder nog niet, en om hem nou opeens een heel verhaal te sturen vind ik ook zo vreemd.
Aaah wat leuk voor je!
Ik zou nog even niks doen en even afwachten of hij vraagt of je mee uit gaat. Als het te lang duurt kan jij natuurlijk smsen
Wel heel leuk allemaal!
Dankje
Hij had gisteravond na 1,5 uur ofzo terug gesmst. Vervolgens had ik ook weer gereageerd, en daar kreeg ik geen antwoord op. Ik de hele dag de verleiding weerstaan om niks meer te sturen (Dat is moeilijk!)
Maar toen kreeg ik net toen ik huiswerk aan het maken was een smsje terug met z’n msn -concentratie gelijk weg-
Heb hem toegevoegd, maar hij heeft hem nog niet geaccepteerd. Alleen weet ik niet of hij hem wel heeft doorgekregen (de uitnodiging voor msn) omdat mijn msn daar best vaak problemen mee heeft…
hard to get it haha
Ah wat leuk! Dus er zit vordering in, haha.
Hmm lastig. Nouja, als hij je vanavond niet accepteert en morgen niet, lijkt het me best duidelijk?;p
Haha ja, ik heb hem ook al terug gestuurd (na een uur wachten, ik HAAT wachten echt. Damn. Maar ik mag van mezelf niet te opdringerig lijken. Ik ben zo slecht met jongens )
Maargoed, ik heb dus gestuurd dat ik hem heb toegevoegd, en dat hij anders nog kan proberen om mij toe te voegen. Dan wacht ik het nog even af of hij vandaag of morgen online komt of een smsje stuurt, en anders voeg ik hem denk ik toe op facebook (hij had gestuurd: je mag me toevoegen op facebook als je wilt, en daarnaast nog z’n email, maar om het gelijk allebei te doen vind ik ook weer zo opdringerig)
Haha ik ken het!
Maar goedzo, dat je je nog inhoudt;p Nu moet hij maar kijken wat hij doet toch? Wel vet leuk!
you go girl!
leuk, leuk ! ben benieuwt hoe het verder gaat
als je hem nog eens wilt smssen en ook weer niet, helpt dit misschien wel
should i text him ?
Hahaha, die is echt grappig! Alleen… hij is niet echt mijn crush, maar die had ik dan maar ingevuld, en dan komt eruit: Creeper! Why do you even have his number!?
hahahahaha
O, en hij smste vandaag toen ik op school zat (Al een halve dag eerder, het gaat vooruit )
Hij heeft tentames, daarom heeft hij het nogal druk en is hij nog niet op msn geweest, maar als hij mijn uitnodiging niet heeft gekregen dan zou hij me zelf toevoegen. Yay!
Dus ik had weer gereageerd toen ik tussenuur had (uurtje later?) en nu niks meer terug gehad
Oke heel vervelend:
Ik trek me heel erg aan wat andere mensen zeggen.
Maar ik twijfel opeens heel erg hard of ik me nog goed herinner hoe hij eruit zag. Een vriendin van me ziet hem wel eens op het station en zegt dat hij nogal een sulletje is, en best smal/dun
En nu denk ik gelijk weer:
Oké laat maar zitten dan!
Terwijl ik eigenlijk helemaal niet op uiterlijk af moet gaan. Maar ja… ik ken hem verder ook nog niet goed dus nu weet ik het niet zo goed meer.
ik zou proberen je er niet te veel van aan te trekken ; )
je hebt ze naam toch ? dan kan je hem opzoeken op Hyves / facebook