Contact opzoeken, of niet

ik zit met een ingewikkelde probleempje en heb graag jullie meningen hierover.

Ik heb en vriend voor het gemak noem ik heb nu ff ALI, en ali heeft een vriendin voor het gemak noem ik haar melissa.

1 week geleden vroeg ik ali om iets te doen en die zij dat hij niet meer met mij mocht afspreken omdat melissa het niet meer wou. Ik vond het erg raar want we hadden veel vaker afgesproken en we waren niets behalve vrienden. ik stuurde hem een smsje met dat ik het raar vond dat het eerst wel en nu niet mag.

Ik begrijp niet wat er toen is gebeurd maar ik kreeg een smsje van : Hoe durf je mij een leugenaar te noemen ik ben geen leugenaar en voor zoiets kan ik mijn relatie niet in gevaar brengen. als je er zo over nadenkt hoef ik je niet meer te zien.

Ik had niet zo en bedoelingin om hem en leugenaar te noemen en natuurlijk begrijp ik dat hij zijn relatie niet in gevaar moet brengen maar die meisje is niet echt een engeltje jullie hebben vast het gezegde : 'LIEFDE maakt blind wel eens gehoord. en dit is hetzelfde geval zijn vrienden zijn het met me eens maar hij wil het maar niet begrijpen. Ik ben niet verliefd op ali of iets in die richting maar we zijn heele goeie vrienden en hij is meestal de enige die mij begrijpt …

ali heeft op dit moment uit gemaakt en ik moet eerlijk zijn dat ik er erg blij mee ben, volgens mij begint hij te zien wat die meid hem allemaal heeft aangedaan maar nu heb ik zo’n beetje ruzie met ali. zal ik weer contact opzoeken met hem ik denk dat hij mij heeft geblokt en me nummer al heeft vervijdert. en zelfde heb ik ook gedaan.

zal ik nu weer contact proberen te zoeken en wat moet ik eigenlijk zeggen ? en wat nou als ik de schuld krijg dat ze het uit hebben. wat als ze weer met elkaar krijgen

begrijp me niet verkeert ik wil in niemand z’n relati stokken en ik heb ook iemand in het oog maar ik vind dat melissa ali niet waard is

P.s ik zit momenteel op de acc van me vriendin heb NOG geen Girlscene profiel:$

praten helpt echt. probeer het, ook als hij niet wilt. dan heb je het geprobeerd! :wink:

en anders is hij jou niet waard als vriend.

dankje voor je reactie, en ik ga denk ik toch maar proberen om te praten ik wil de beste voor hem ook al moet het dan vanaf nu zonder mij :slightly_smiling_face:

upje:(

probeer erover te praten, misschien werkt het, en zo niet, dan weet je zeker dat het niet jou fout is maar dat hij gewoon dom is