Contact met zijn ex

Mijn vriend zoekt steeds contact op met zijn ex, zo vraagt hij haar om af te spreken enzovoort. Is dit normaal? Ik zit er erg mee omdat zijn ex hem nog steeds leuk vind.

Als je het vervelend vind, vraag hem waarom hij het doet? Zelf heb ik ook nog vriendschappelijk contact met mijn ex. Mijn ex is zelfs de beste vriend van mijn huidige crush.

Ik vind het ook niet erg dat hij contact met haar heeft, maar omdat zij hem nog steeds leuk vind word het toch wel wat moeilijker.

Ik vind het zelf niet normaal, hij weet dat zij hem leuk vind en hij vraagt haar om samen af te spreken?
Sorry, ik kan dit niet normaal vinden.

Als je een beetje goed contact hebt met zijn ex, misschien kun je het er met haar over hebben? Sowieso zou ik hierover met je vriend gaan praten. Maar ik vind het persoonlijk niet zo raar dat hij nog contact heeft met zijn ex, misschien zijn ze nu gewoon goede vrienden van elkaar?

Nee het is niet normaal.

Dit is precies de reden dat ik zo naar mn lover ga om te praten. Ik was heel overstuur toen ik erachter kwam. En enige wat hij zei was: ik kan er niks aan doen dat jij geen vrienden bent met je ex…En ja opzich wel waar. Maar t stoort me zo erg dat het zn EX is. Ex hoort int verleden. Tenzij je elkaar af en toe tegen komt ofzo. Maar niet op t niveau van elkaar bellen enzo. Gaat me te ver

Succes ! :hugs:

Het ligt er wel een beetje aan. Mijn ex en ik zijn ook nog gewoon vrienden. Maar okay…

Samen afspreken lijkt me niet oke, met een vriendengroep en jou erbij zou het dan wel weer normaler zijn. Praat er idd met je vriend over waarom hij dat doet en wil.

Lijkt mij ergens heel normaal, als het dan wel puur vriendschappelijk is. Hij is een samen geweest met zijn ex, maar het is niet voor niks zijn ex. Hij heeft daar een band mee, die dan wel is veranderd naar vriendschap, maar misschien voor hem heel waardevol. Wat te begrijpen is.
Dat zij hem nog leuk vindt kan hier apart van staan, jongens zien dat vaak niet als bedreigend, terwijl dit voor jou wel zo kan voelen.

Ik zou willen dat ik nog contact had met mijn ex of dat hij normaal hoi en doei zei als ik hem tegen kom. Je bouwt een band met iemand op en die wil je ergens ook onderhouden. Je hebt er herinneringen mee en die zijn mooi, maar wat ik net al zei, het is een ex, dus niet meer relevant.