Contact met je ex.

Héy,

Ik weet dat er al enkele topics over mij en me ex ( Niels) bestaat. Toch maak ik even een nieuwe aan. Niels was me ex, we hebben veel mee gemaakt, maar toen hij het echt uit maakte en kort na die tijd me moeder overleed was het enigste wat hij wou een kaartje sturen, maar hij wou niet komen op de begravenis.

Hij heeft een keer mijn mappen via MSN willen updaten ( Er stond ineens Niels heeft je gedeelde mappen geupdate) waardoor ik al onze foto’s terug zag, ik heb deze map meteen verwijderd. Inmiddels heeft hij na onze relatie weer 2 nieuwe vriendinnen gehad maar deze relatie’s hebben ongeveer 3 weken geduurt, terwijl onze relatie 1 jaar heeft geduurt waarin heel veel gebeurd is.

Charlotte is zijn ex, ik kende haar toevallig van het werk, ze vertelde me dat hij veel over mij sprak… dat hij niet geloofde dat me moeder dood was, en als ze een liedje wou opzetten die ik ook wel is bij hem draaide dat hij boos werd, en dat het niet van hem mocht. We zijn nu ongeveer een jaar verder, ik ben weer zeer gelukkig met me nieuwe vriend Bob. Maar Niels die heb ik sinds het overlijden van me moeder nooit meer gesproken, als we elkaar zien negeren we elkaar.

Een vriendinnetje zei dat hij wel nog intresse in me toonte, door te vragen of alles goed met me ging. Ze zei ook dat ik het jammer vond ( tegen Niels) dat we elkaar negeerde waarop hij nogal kortaf reageerde, zei negeert mij, ik haar niet. Niels en ik… dat is nog niet helemaal afgesloten in me hoofd, terwijl ik niets meer voor hem voel. Toch ben ik nog benieuwd hoe het met hem gaat, maar hij praat niet meer tegen me online, en ik ook niet tegen hem.

Ik wil hem mailen, maar is dit een goede stap? Ik twijfel hier al enkele maanden over. Telkens als ik op het punt sta om zo’n mail te versturen durf ik het toch niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zou geen contact meer zoeken…

Ik zal hem mailen, en dan vanaf t begin dat hij niet meer met je praatte en je negeerde en hoe je je erbij voelde.
Ik had ook zoiets, mn zusje had zelfmoord proberen te plegen en mn beste vriend liet me stikken.
Na 2 jaar had ik daar nog steeds last van, en toen stuurde ik hem een email met wat ik ervan vond, hoe ik me voelde en hoe ik het beleefd heb.
Hij emailde gelukkig terug, en sindsdien ben ik klaar met hem.

Ik zou hem mailen, en alles wat je dwars zit over wat er tussen jullie gaande is vertellen. Daarna geen of weinig contact met hem hebben, want alleen dan kan je zoiets afsluiten.
Wat een klootzak eigenlijk dat hij niet geloof(t/de) dat je moeder is overleden! :open_mouth: Over zoiets zou je toch niet gaan liegen? :S
Succes ermee ! :slightly_smiling_face:

ik zou contact opnemen. als het al zo lang in je hoofd zit, denk ik niet dat het zomaar verdwijnt als je geen contact met hem opneemt.

Ik zou hem inderdaad mailen, als je denkt dat dat oplucht en je het daarmee af kan sluiten.
Ik zou het trouwens wel met je vriend erover hebben dat je dat gaat doen, omdat het toch wel een ex is van je waar je heel veel om hebt gegeven.

Bedankt voor jullie tips!

xx

Eerst dacht ik, shiiit wat een naaistreek. Maar toen ging ik erover nadenken.
De moeder van m’n beste vriendin had zelfmoord gepleegd en naar haar toegaan is het allermoeilijkste wat ik ooit heb gedaan. Misschien kan je daar een heel klein beetje rekening mee houden, dat niet iedereen weet hoe hij of zij daarmee om moet gaan.

Verder zou ik hem inderdaad mailen en gewoon vertellen hoe je erover denkt dat hij je heeft laten stikken en dat jullie elkaar negeren. Maar niet te aanvallend.