Contact met hem opnemen?

Hoii,

Ik heb sinds kort een nieuwe baan, en hier werkte dus een hele spontane en lieve jongen (zo komt hij iig over). Ik heb maar een keer echt een gesprek met hem gehad, en dat was toen we elkaar voorstelde aan elkaar (wat overigens vanuit zijn kant kwam, kwam speciaal naar me toe). Sindsdien heb ik kriebels in mijn buik als ik hem zie (dit klinkt zo achterlijk) Zo zijn er ook wel een paar andere dingen waarvan ik twijfel of hij het deed omdat hij geinterreseerd in mij is of omdat hij gewoon zo is. Nu is hij weg omdat hij naar zijn studiestad gaat verhuizen. Ik vind dit erg jammer aangezien ik hem graag beter had willen leren kennen. Toen hij in de groepsapp liet weten dat hij weg ging had ik hem privé dan ook een berichtje gestuurd dat ik het jammer vond dat hij weg ging, en waarin ik hem veel plezier en succes wenste. Hij reageerde hier positief op. Het ding is dat ik heel vaak aan hem denk, en ik zou hem alsnog graag willen leren kennen. Ik zit dus te twijfelen of ik hem een berichtje zal sturen of niet, en wat ik er dan in moet zetten. Een ander ‘probleem’ is dat hij 22 is en ik 16… Hierdoor ben ik bang dat hij er helemaal niet op zit te wachten, en het misschien zelfs doorstuurt aan zijn ex collega’s / mijn collega’s (ook al zie ik hem dat niet doen). Wat zouden jullie in mijn geval doen?

Ik zou het erbij laten, voornamelijk omdat ik het leeftijdsverschil te groot vind.

Het leeftijdsverschil is inderdaad best wel groot. :flushed: Hoelang geleden is het dat je dat berichtje hebt gestuurd?

Ik had ook nooit van mezelf verwacht dat ik voor iemand die 6 jaar ouder is zou vallen :flushed: T is pas 1,5 week geleden dat ik het berichtje stuurde…

Een berichtje sturen kan toch geen kwaad? En het leeftijdsverschil is inderdaad groot maar leeftijd is maar een getal… Je zou nooit te weten komen of er een klik is tussen jullie als je opgeeft.

+ Ik ben het er niet mee eens dat leeftijd ‘maar’ een getal is.

!!!

Een leeftijd is meer dan een getal, het zegt veel over je levensfase en mentale ontwikkeling (zèker op die leeftijd) en dat is enorm van invloed op (het kans van slagen van) een relatie. Zij is nog praktisch een kind terwijl hij al met een been in het volwassen leven staat.

Dit!!!

Sorry meid, zoals de anderen hier vind ook ik het leeftijdsverschil te groot en bovendien komt dit op mij over dat hij gewoon netjes wilde zijn in het voorstellen en reageren op jouw berichtjes. Ik denk niet dat dit meer is/was dan iets zakelijks.