Hoii,
Ik heb sinds kort een nieuwe baan, en hier werkte dus een hele spontane en lieve jongen (zo komt hij iig over). Ik heb maar een keer echt een gesprek met hem gehad, en dat was toen we elkaar voorstelde aan elkaar (wat overigens vanuit zijn kant kwam, kwam speciaal naar me toe). Sindsdien heb ik kriebels in mijn buik als ik hem zie (dit klinkt zo achterlijk) Zo zijn er ook wel een paar andere dingen waarvan ik twijfel of hij het deed omdat hij geinterreseerd in mij is of omdat hij gewoon zo is. Nu is hij weg omdat hij naar zijn studiestad gaat verhuizen. Ik vind dit erg jammer aangezien ik hem graag beter had willen leren kennen. Toen hij in de groepsapp liet weten dat hij weg ging had ik hem privé dan ook een berichtje gestuurd dat ik het jammer vond dat hij weg ging, en waarin ik hem veel plezier en succes wenste. Hij reageerde hier positief op. Het ding is dat ik heel vaak aan hem denk, en ik zou hem alsnog graag willen leren kennen. Ik zit dus te twijfelen of ik hem een berichtje zal sturen of niet, en wat ik er dan in moet zetten. Een ander ‘probleem’ is dat hij 22 is en ik 16… Hierdoor ben ik bang dat hij er helemaal niet op zit te wachten, en het misschien zelfs doorstuurt aan zijn ex collega’s / mijn collega’s (ook al zie ik hem dat niet doen). Wat zouden jullie in mijn geval doen?