Hee meiden,
Ik heb jullie advies nodig, want zelf kom ik er echt niet uit! Ik probeer het verhaal kort te houden;
Ik heb 2,5 jaar een relatie gehad met een jongen die een uur met de trein van mij vandaan woont. Dit was geen goede relatie, het ging namelijk heel vaak uit doordat we veel ruzie hadden en elkaar niet vertrouwde. Er is in die 2,5 jaar heel veel gebeurt en daarom heb ik besloten er mee te stoppen, het kon gewoon niet meer zo. Na onze laatste ruzie heb ik gezegd dat ik geen contact meer met hem wil. Hij reageerde boos en zei: “Oke, maar haal het dan ook niet meer in je hoofd mij ooit nog iets te sturen.” “Je krijgt het nog moeilijk wanneer je je kut voelt of verdrietig bent, want ik ben er niet meer voor je.” “voor mij ben je nu dood!”
Inmiddels is dit al 3 maanden geleden gebeurt en denk ik nog DAGELIJKS aan hem. Niet omdat ik hem terug wil, absoluut niet. Maar ik mis onze gesprekken. We konden vroeger uren samen praten, elke dag. En nu is het contact in 1 klap over en ik kom hem nooit meer tegen vanwege de afstand. Ik kijk meerdere keren per dag op whatsapp wanneer hij online is (dit gaat te ver I know) om te kijken of hij al slaapt en vraag me voortdurend af wat hij aan het doen is. Ik moet me telkens inhouden niks te sturen. Ik wil namelijk niet overkomen of ik hem nog terug wil (omdat hij dit niet verdient) maar ik wil graag weten wat hem bezighoudt en of hij een nieuwe vriendin heeft, enz.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen, zal ik hem binnenkort al sms’en of is dit te snel. Of kan ik hem toch het beste met rust laten? En wat zal ik dan sms’en?? Want ik heb geen idee wat ik er in moet zetten!
Ik wil alleen jullie meningen uiteindelijk moet ik zelf beslissen. (:
X