Contact met ex

Hoi Allemaal.

Ik ben een beetje in de war door contact met mijn ex.

Vorig jaar januari kreeg ik een relatie met P. Maar na 9 maanden was bij mij het gevoel weg en besloot ik om er een punt achter te zetten. Dit is nu ongeveer een jaar geleden.
5 maanden nadat het uit ging met P kreeg ik wat met X, maar door de vele ruzies liep dit na een half jaar mis. Dit is een maand geleden.

De dag nadat het mis ging kreeg ik zomaar een appje van P
En sinds die dag gingen we eigenlijk weer steeds meer appen en nu is het bijna dagelijks dat we elkaar 's avonds appen.

Omdat het eigenlijk heel gezellig is, wat ik niet had verwacht, ben ik een beetje in de war.
Als ik nu terug kijk op de relatie met P denk ik dat we gewoon te jong en onvolwassen waren.
Aan het contact dat we hebben merk ik wel dat we beide veranderd zijn.

Ik vraag me ook af of hij er verdere bedoelingen mee heeft en wat ik ermee zal doen.
Misschien is het beter om het nog gewoon even aan te kijken?

Ik wilde even mijn verhaal kwijt. Mocht iemand tips hebben zijn die altijd welkom.

Liefs

Of hij verdere bedoelingen mee heeft, dat kunnen wij helaas niet weten want wij zitten niet in zijn hoofd… :frowning_face:

Mijn ex was 2 keer zijn gevoelens voor mij kwijt, eerste keer gingen we gewoon door en hij beweerde dat zijn gevoelens voor mij terug waren gekomen. Tijd later toen we een lastige periode kregen, verloor hij ze weer en toen was het afgelopen.

Ik ben bang dat als je 1 keer je gevoelens voor iemand kwijt bent geraakt, dat je niet meer optimaal van diegene zou kunnen houden. Maar dat is mijn ervaring mee, jij bent de enige persoon die weet hoeveel gevoelens je voor hem hebt.
Ik heb geen idee of het slim of niet slim is om weer relatie te nemen met je ex, want ik heb er geen ervaring mee.
Maar mijn punt is dat je jezelf zou moeten afvragen of je weer de echte gevoelens voor hem zou kunnen krijgen en er voor zorgen dat ze ook zo blijven!

groetjes :wink: