Contact met ex

Na ruim 2 jaar met mijn eerste grote liefde bezig te zijn geweest te zijn en er nooit een officiele relatie uit voort is gekomen was het abrupt gestopt. Het werd steeds minder doordat hij vooral met zijn vrienden dingen deed en op het laatst hadden we gewoon geen contact meer. Waar ik erg moeite mee had want ik hield echt van hem. Nu 2 jaar later zoekt hij opeens weer contact en het klikt weer zoals eerst. Hij wil het weer proberen, maar ik twijfel nogal. Als eerste is het niet raar? best veel vriendinnen en familie wisten het dat we met elkaar bezig waren en afspraken. Daarnaast ben ik ook bang dat het weer precies zo loopt als eerst. Natuurlijk valt het gewoon te proberen om weer als vrienden te beginnen maar toch blijven herinneringen van 2 jaar geleden weer naar boven komen. Wat vinden jullie ervan of herkennen jullie dit gedrag?

als het gezellig is samen waarom niet

Daar heb je inderdaad gelijk in! Ik ben alleen bang dat ik weer helemaal verliefd wordt en hij t dan laat zitten en we beginnen gewoon als vrienden dus daar kan niet veel mee fout gaan.

Twee jaar is een hele tijd :slightly_smiling_face: waarschijnlijk zijn jullie allebei veel volwassener geworden. Als je nog gevoelens voor hem hebt kan je hem zeker een tweede kans geven. Persoonlijk zou ik hem wel ook laten weten dat je hoopt dat het nu niet loopt zoals de vorige keer …
Hopelijk heb je iets aan het advies
Kusjes Laura