heeyy,
er is een jongen bij mij op school die me wel cute leek enzo, dus ik ging m op insta volgen, en hem een dm sturen. Hij reageerde best kortaf enzo, en een vriend van hem ging mij toen ook meteen dm’s sturen zovan laat mn boys met rust heel gedoe. En ook zovan vind je hem wel lekker, en daar had ik niks op gezegd dus hij meteen zovan ja zie je wel anders had je t allang ontkent. Daarna durfde ik dus niks meer te sturen, en een paar dagen geleden heeft mn crush me dus ontvolgt. Maarja ik ben er dus achtergekomen dat ik mn crush echt beter wil leren kennen enzo, alleen komt het bij mij echt over dat ie geen contact met me wil en mij lelijk vind, of me minder vind ofzo. En ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen want ik vind m oprecht leuk.
Hopelijk heeft iemand tips ofzo
xx
Het klinkt inderdaad alsof hij geen contact wil. Helaas, maar ik zou hem vergeten.
Ik zou hem ook vergeten. Je bent meer waard dan dat! Komt vanzelf weer een jongen op je pad die wel interesse heeft.
Als hij geïnteresseerd was, had hij daar al lang op ingespeeld. Hoe moeilijk het ook is, ik zou hem vergeten.
Als je nu weer contact zoekt en hem “beter wil leren kennen” kom je nog al opdringerig over…
Ik ben het met de rest eens, als ik zo tegen iemand zou doen betekent dat niet echt dat ik diegene leuk vind haha.
je verdient veel beter!! een jongen die zo tegen je doet is het niet waard!
Gwn laten gaan. Je kan hem natuurlijk niet dwingen om jou te leren kennen.