Contact met crush

Hai iedereen!
Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met mijn crush.
Ik zit in 5vwo en mijn crush zit in 6vwo. We hebben allebei muziek en zitten daarom samen in de klas (maar 1 uur per week helaas).
Tijdens een excursie met mijn muziekklas kwam ik erachter dat ik hem echt leuk vind en ik voegde hem toe op facebook en insta, alleen dit heeft hij beide geweigerd. Waarschijnlijk heeft hij dit geweigerd omdat we nog nooit gesproken hebben, we zien elkaar alleen maar in de les (wat dus maar 1 uur per week is) en we zitten tegenover elkaar en zijn allebei in gesprek met vrienden. Een paar vrienden van hem zijn ook vrienden van mij (waaronder het vriendje van mijn beste vriendin).

Maar to the point. Ik wil in contact met hem komen (eventueel een keer afspreken) maar omdat hij mijn verzoeken op insta en facebook beiden heeft afgewezen en ik nog nooit met hem gesproken heb, heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken…
(Handig om te weten: hij heeft iig GEEN vriendin :wink: )

Hebben jullie tips voor me?

Ga met hem praten tijdens de les of ga er bij staan wanneer hij met gemeenschappelijke vrienden is. Ik denk dat dat laatste de makkelijkste manier is om op een normale, ongedwongen manier in contact te komen.

Het vriendje van mijn beste vriendin is een goede vriend van hem en hij gaat met helpen met het contact :wink:

Dit inderdaad. En ik denkeerlijk gezegt ook dat als hij je op beiden heeft geweigerd, er eigenlijk niet zo’n grote kans in zit dat het echt iets gaat worden…

Als hij je bewust op beide geweigerd heeft zal hij daar vast een goede reden voor hebben dus mij zou het niet handig lijken om nu weer ineens contact te gaan zoeken. En vooral nu dat vriendje erbij gaat helpen. Dat zou ik dus absoluut niet doen. Je jaagt hem alleen maar weg zo.

Ik heb hem nog niet gesproken en het vriendje van mijn best friend praat veel met hem en gaat vooral bijhouden wat hij over mij zegt, opzich doet hij niet zoveel. Maar ik denk dus dat hij heeft geweigerd omdat hij mij nog nooit heeft gesproken, alleen gezien in de les :sweat_smile:

Waarom zou die jongen over je praten met het vriendje van je beste vriendin? Hij heeft nog nooit met je gesproken en hij heeft je geweigerd.
Ik denk echt dat je het beter kan laten rusten want ik denk niet echt dat hier iets uit gaat komen

Omdat ik morgen met hem ga praten hahah :sweat_smile:

Ik zou echt creeped out zijn als ik hem was haha

Als jij het op die manier wil zien vind ik het prima hahahah maar geloof me ik ga echt niet stalken ofzo :joy: Ik bedenk me ook nog dat mijn getypte verhaal niet helemaal ik volgorde klopt maarja boeien.
Ik zie wel hoe het loopt maar geloof me, ik ga echt niet stalken ofzo ik weet hoe dat gaat :joy:

Wel een beetje demotiverend dit. Dat ze nooit hebben gesproken is toch geen reden om het meteen op te geven? Er is altijd een eerste keer.

Ik zou echt niet creeped out zijn, ik zou het juist leuk vinden als iemand met me komt praten! Veel succes morgen (:

Dank je wel :kissing_heart:

Trouwens, ik ga gewoon iets zeggen in de les dus niet zo gek lijkt mij

Update:
Hij kwam de les binnen en ik was aan het praten met een paar anderen en ik zag zijn blik zovan: ow wacht ben jij dat?
En later hielp ik hem en hij glimlachte schattig terug en bedankte me :slightly_smiling_face:

Haha goed bezig!