Contact maken

Ik heb al veel tips gelezen dat je in real life met een jongen in contact moet komen, maar hoe doe je dat? Ik kan wel een briefje schrijven, maar hoe ga je zorgen dat hij die krijgt en wat ga je er op zetten :cold_sweat:? Je kan ook je vriendin sturen en meer van dat soort dingen. Straks vindt hij me heel raar omdat ik zo iets doe of gaan zijn vrienden me ermee pesten, ik weet dat hij dan niet de ware is. Weet iemand een manier waardoor ik met hem in contact kan komen in real life :flushed: ? Super bedankt als je me tips kan geven x :flushed:

Je kent misschien wel iemand uit zijn klas? Die weet waarschijnlijk wel wat zijn kluisnummer is…
doe het briefje dan in z’n kluisje met je nummer.
als je het echt creepy vindt om tegen hem te praten in het echt, begin dan gewoon via wapp…

Je kan ook kijken waar hij les heeft en dan daar ‘toevallig’ langs lopen, in de pauze naar hem kijken (niet stalkerig maar gewoon subtiel) en als er dan oogcontact is glimlachen enzo. Misschien spreekt hij je dan wel na een tijdje aan :grinning: Zorg gewoon een beetje dat je een goede indruk bij hem maakt en dus opvalt.

Ik loop wel vaak langs zijn klas, maar dat komt omdat hij vaak in het lokaal naast me of tegenover me les heeft. Ik zou wel een briefje in zijn kluisje willen stoppen maar wat moet ik er dan op zetten? Misschien dat ik het in de laatste 2/3 weken van school doe… dan zie ik hem niet meer zolang dus is het minder eng denk ik…

Ik denk dat een briefje een beetje raar overkomt, anders vraag eens of je een rekenmachine of zo van hem mag lenen of iets anders, dan kunnen jullie misschien zo in gesprek komen! :slightly_smiling_face:

Ah Coccinelle, ik zie jou wel vaker reageren hier en jij hebt altijd zulke lieve reacties! Dat wilde ik echt even kwijt :slightly_smiling_face:

OT: Maar inderdaad, vraag hem gewoon eens of je een pen mag lenen. Of iets anders casuals, over huiswerk of een toets ofzo? De allermakkelijkste manier om een gesprekje aan te knopen :wink:

Ja ik denk dat huiswerk vragen oid een heel goed idee is :slightly_smiling_face: Dan kan je daarna al snel over het weekend beginnen ofzo, het gaat dan meestal vanzelf :flushed:

Succes!

Ah dankjewel! Dat is echt leuk om te horen en lief van je! :slightly_smiling_face:

In real life contact maken betekent dus niet een briefje geven he :wink: Betekent gewoon naar hem toe gaan en met hem praten!

Ik weet niet of jullie in hetzelfde jaar zitten, maar je kan altijd vragen om iets te lenen, huiswerk maken samen of uitleg voor een toets die je niet snapt . Dit kan thuis maar ook gewoon op school of in de bieb ofzo.

Goodluckx

Heel erg bedankt voor alle reacties. Ik zit in de 2de en hij in derde. Ik zit wel vaak in de mediatheek bij hem in de buurt dus misschien dat ik ga vragen of ik zijn pen ofseu mag lenen