contact maken met jongen

Hallo meiden. Ik heb een nieuw account aangemaakt, omdat ik nu even prive wil zijn.
Op school heb ik al een poosje oogcontact met een jongen, maar ik heb geen idee hoe hij heet enalles.
Eingelijk, ken ik hem niet.
Ik wil hem graag beter leren kennen, maar ik ben té verlegen om zomaar op hem af te stappen, en als ik het tegen mijn vriendinnen zeg die vinden hem vast niet leuk enzo, en die kennen hem ook niet.
Hij kijkt steeds naar mij, en hij wilt duidelijk ook meer van mij weten.
Hebben jullie mischien tips hoe ik in contact zal kunnen komen met hem?

Gewoon naar hem toe gaan? Of zoek m op op hyves ofz.

dat zou wel lullig zijn van je vriendinnen als ze hem niet leuk vinden. Je moet het ook niet met die instelling aan ze vertellen van ze vinden hem vast niet leuk. ik zou het juist wel tegen je vriendinnen vertellen dan kunnen ze je aanmoedigen om hem aan te spreken. of miss kan een van je vriendinnen en keer een praatje met die jongen maken en leuke dingen over jou vertellen of hints geven dat jij hem leuk vind. Als je denkt dat hij je ook ziet zitten komt dat wel goed :wink: jongens vinden het leuk als je zomaar op ze afstapt maar dat zou ik denk ik ook niet snel durven. bots ‘prongelijk’ tegen hem aan ofzo haha. of lach naar hem als hij kijkt en zeg een keer hoi, laat hem gewoon weten dat jij hem wel leuk vind met je lichaamshouding enzo.

dankjewel! ^ :grinning:

ik weet niet hoe hij heet enzio
ik wil graag zn hyves!

je kan misschien achter z’n hyves komen als jij mensen kent die hij ook kent?
en dan naar z’n foto zoeken… het zal wel veel werk zijn maarja dat heb je er vast wel voor over haha

kweet niet hoe oud je bent, maar ga je uit? zie je m daar wel eens? dat is altijd makkelijker om iemand aan te spreken :slightly_smiling_face:

schuur die sletten billen stuk :stuck_out_tongue:

Nee ff serieus, ik denk dat je verder moet gaan met ‘‘kijken’’.
Misschien komt hij dan wel naar jou toe :wink:

Gewoon hoi zeggen elke keer als je langs hem loopt:3Dat vinden ze heeeeel leuk!En dan stapt hij vanzelf denkik wel op jou af!Succes!

Had ik ook met een jongen die nieuw was bij mij op school. Ik was echt al een maand verliefd en ik maakte gewoon veel oogcontact en hij keek ook terug etc. Gewoon naar elkaar lachen en hoi zeggen enzo,toevoegen op hyves. En op een gegeven moment kwam hij zomaar mij toe om te vragen of ik zin had om mee naar de film te gaan,net toen ik het eigenlijk wilde vragen!En toen hebben we uiteindelijk bijna 1 jaar gehad,het is dus niet onmogelijk haha!

Idd gewoon een keer hoi zeggen.

Vraag in je vriendengroep wie hem kent? En als iemand dan vraagt of je verliefd bent, zeg je gewoon: ‘‘Nee, maar we hebben vaak oogcontact en ik wilde graag weten hoe hij heet.’’
En als je dan een keer een klasgenoot/vriend(in) bij hem ziet staan kun je aan die klasgenoot of vriend(in) een onopvallende vraag stellen, maar waardoor hij jou wel duidelijk opmerkt. Gewoon iets van: ‘‘Gaat die toets nou nog door?’’ of ‘‘Heb ik nog iets gemist toen ik ziek was?’’ en daarna blijf je er gewoon bijstaan en zeg je hoi tegen hem.

ik heb dit zelfde probleem … bij mij pauze plek zo gezegd… staat hij naast ons groepje en soms vechten mij en zijn groepje om de verwarming (naja vecthen meer stoeienn (A) ) en k heb al een keer een soort van praatje met hem gemaakt enzo maar ik weet niet hoe hij heet en what ever ik vind hem echt leuk :blush: alleen hij zit 2 klassen lager dan mij … is dat een probleem als je met een jongere jongen gaat ?:blush: xx

^nee niet als je dat zelf oke vindt