Contact leggen

Ik kwam gisteren een leuke jongen tegen die ook mijn collega is. HIj is net nieuw. We hadden een beetje gepraat, maar (ik was een beetje dronken) weet niet precies meer waarover. Ik heb wel zijn nummer maar dat komt omdat hij in een werk groepsapp stond. Hij heeft het dus niet aan mij gegeven. De vriend met wie hij was heb ik gevraagd of hij bij ons wil komen werken en hij zei ja.
Nou wat mijn probleem is.

Ik wil heel graag iets tegen die leuke jongen zeggen, maar ik weet niet wat. Sowieso zal hij eerst denken van hoe komt ze aan mijn nummer en ten tweede is hey hoe gaat het zo vreemd standaard. Ik weet niet of jullie iets weten wat ik kan zeggen. Misschien iets over dat zijn vriend ook bij ons komt werken waarschijnlijk…Hopelijk weten jullie iets origineels want ik vind het altijd eng om iets tegen jongens te zeggen op whatsapp want ben altijd bang geen reactie te krijgen haha.

Sinds wanneer is “hey hoe gaat het” niet goed genoeg meer :’)

Maar ok, vraag hoe hij het gisterenavond vond en of hij laat was gebleven?

^ Ja, maar ik denk dat ik het ook vreemd zou vinden als iemand waarbij ik mijn nummer niet had gegeven zou zeggen Hey hoe gaat het :stuck_out_tongue:

Wat kan je dan zeggen? Niet veel toch. Over gisterenavond dan, of hij het leuk vond ofzo.