contact leggen

Hey meiden, er zit nu een best wel leuke jongen bij me in de klas, maar ik ken hem haast niet.

Het is niet dat ik een relatie met hem wil, maar ik wil hem gewoon beter leren kennen en eventueel goede vrienden worden. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken, want hij is een van die “populaire” jongens en ik praat nooit met die mensen als het niet nodig is, dus is het een beetje raar en opvallend als ik opeens met hun ga praten en constant bij ze in de buurt ben.
De enige keer dat ik bij hem in de buurt ben is met techniek want we zitten samen in een groepje met een van zijn vrienden. :dry:

Ik vind de populaire jongens meestal wel aardig en ik doe ook gewoon aardig tegen ze maar het kunnen ook van die eikels zijn, vandaar dat ik niet zomaar op hem af wil stappen, omdat ze dan meteen weten wat er aan de hand is omdat ik nooit onnodig met hun praat. En het is niet dat ze mij onaardig vinden (denk ik) maar ik ben niet zo’n slet als de meiden waar hun mee omgaan. :cold_sweat:

Weten jullie misschien een manier waarop ik toch onopvallend met hem in contact kan komen? :bored: