contact komen met die leuke jongen (internet)

Haii

hebben jullie misschien tips hoe je in contact kunt komen met een leuke jongen van internet (hyves) ? mijn vriendinnen kennen hem ook niet dus ik kan ook niet via via in contact komen dankjewel alvast

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Voeg hem toe op hyves? Geef een reactie onder zijn foto, plaats een krabbel als hij daarop reageert.

Ik heb het persoonlijk niet zo met elkaar leren kennen via het internet… Je weet nooit of hij wel zo aardig en slim is als hij lijkt.
Maar ik zou een keer een reactie sturen of zo…

Krabbelen lijkt me eerst nog een beetje raar.

ja ik heb hem al een reactie gegeven op zijn foto, een week geleden, maar daar reageert hij niet op. Ik kan hem ook niet krabbelen want ik kan alles op zijn profiel zien behalve zijn krabbels.

Heb je hem niet als vriend dan? Anyway, mij lijkt dat als hij niet reageert, hij niet geintresseerd is.

en als je hem dan gewoon toevoegd?

Het is Hyves maar. Iedereen weet dat je een hoop kan doen met foto’s op Hyves.
En ik zou hem wel een hele oppervlakkige jongen vinden als hij naar je profielfoto zou kijken en daarom niet reageert.

ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb het al laten vallen, hij is zo te zien niet geinteresseert ;(

Dat vind ik toch wel zo raar…
iemand via internet ontmoeten nadat je op elkaars profiel hebt gekeken
(een soort online-dating voor jongeren …:face_with_raised_eyebrow:)
Naja dat zal wel aan mij liggen ofzo :stuck_out_tongue:

reactie geven maar ik vind het een beetje stom.

Hyves>Msn vragen>paar weken praten>kennismaken>daten

Kijk eens op de be2 pagina op Facebook, misschien vind je daar wel tips hoe je een jongen kunt benaderen op internet.

Hi iedereen,

Ik ben nu alweer 3 maanden vrijgezel en was eerst echt totaal niet toe aan een date met een jongen. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en wil je eigenlijk wel weer dicht tegen iemand aankruipen… Nu ben ik niet zo’n type die in de kroeg te vinden is en ben ik op zoek gegaan naar een andere manier om in contact te komen met leuke jongens. Ik heb uiteraard is grondig onderzoek gedaan naar welke mogelijkheden er zijn en kwam uit op een http://www.gratisdatingsitesvergelijken.nl endatingsitesvergelijken.info. Wellicht helpt dit jullie ook een beetje?

Succes in de liefde!

^ Nee. :")

waarom is dit topic omhoog gegaan jezus ik haat dit.