Contact houden of verbeken ondanks alles?

Heej allemaal ik moet even mijn verhaal kwijt…

Een jaar geleden heb ik dus een jongen (ik zal hem J noemen) leren kennen, ik heb gevoelens voor hem gekregen en hij voor mij. Ik wou altijd afspreken om hem nog beter te leren kennen en proberen voor een relatie. J wou nooit afspreken en hierdoor hebben wij het afgelopen jaar héél veel ruzie gemaakt, maar het kwam altijd terug goed ondanks dat ik hem niet zag.

Onlangs had ik erg veel vrouwelijke intuïtie dat me zei dat J niet eerlijk was. Ik had steeds het voorgevoel dat hij een vriendin had. Na 2 weken gaf hij toe dat hij inderdaad iemand had. Ik voelde me zo gekwetst dat ik alle contact verbrak, ik zag/zie hem nog steeds doodgraag. J wilde ons niet opgeven en bleef berichtjes sturen, bellen en steeds msn’n voor mij toch te kunnen bereiken. Zelf heb ik hem voor bijna 3weken kunnen negeren maar ik mistte hem zo erg dat ik vorige week heb toegegeven en terug ben beginnen antwoorden.

Nu komt het waar ik het meest met in m"n maag zit…

Ik weet dat hij een vriendin heeft enzo maar er zit zo een aantrekkingskracht tussen ons dat we allebei zonder dat we het willen eraan toegeven. Hij wou met mij op de cam. Natuurlijk had ik hem niet meer op msn dus voegde hij mij terug toe. Toen ik hem via webcam zag smolt ik direct! Spontaan begon ik
te lachen en J zei dat men ogen zo schitterden. Hierop antwoordde ik dat dit ook zo bij hem was.
We hebben een hele avond gepraat en dom gedaan zoals vroeger en J zei steeds hjg, knzj en zo allemaal dingen.

Ik heb hem dan ook gezegd voor dit niet te doen en zei tegen hem dat ondanks we niks fout deden ik het niet goed kon keuren. Hij had een vriendin. Telkens zei hij trek je dat niet aan… Laat ze links liggen, vergeet haar… Wat hij ook steeds zei was zie ons hier nu zitten vorige week nog ruzie en nu zitten we terug dom te doen… Wij kunnen gewoon niet zonder elkaar.

Dat we niet zonder elkaar kunnen is waar. Maar ik zie hem doodgraag en die onbenullige ruzies ben ik beu. Het is telkens ruzie over hoe hij mij behandeld heeft dat hij nooit wou afspreken etc. J vertelde me ook die avond op msn dat hij die ‘goede’ band tussen ons terug wil hebben.

Ik weet echt niet wat te doen, moet ik contact met hem blijven houden en voor hem blijven vechten? Of moet ik alle contact verbreken? Ik zie hem nog steeds doodgraag!

groetjes!

Als die jongen echt zo veel om jou gaf dan zou hij wel voor jou gaan. Het is gewoon een player, lekker laten gaan.

Hij heeft een vriendin = afblijven. Wat hij ook zegt, wat jij ook voelt. Klaar.
En inderdaad, als hij echt om jou gaf, was hij in eerste instantie al niet bij zijn vriendin.

Ja ik weet het en zolang hij een vriendin heeft blijf ik ervan af :wink: Zelf wil ik ook niet bedrogen worden dus ga dat ook niet met iemand anders doen. Ja nu ik jullie zo hoor is het misschien het best dat ik gewoon alle contact verbreek…

Zeg hem dat het zo niet verder kan. Jij vindt hem leuk en hij zegt jou ook leuk te vinden, maar waarom heeft hij dan een relatie met een ander? Als jij zoveel voor hem betekent, dan moet hij voor jou gaan. En dit doet hij niet, dus ik zou het contact definitief met hem verbreken. Zoek afleiding. Als hij jou echt niet kwijt wil, moet hij de relatie met zijn vriendin verbreken. En luister vooral niet naar hem als hij dan bijv. zegt dat hij het uit zal maken. Je kunt er pas weer over nadenken om hem een kans te geven, als hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.