contact buiten school...?

Hee iedereen,
ik zit al sinds het begin van dit jaar in de klas bij een hele leuke jongen, we praten wel af en toe maar zijn niet heel close of zo. Vandaag hadden we een excursie en hij en ik zaten in dezelfde groep, tijdens de pauze zaten we aan dezelfde tafel met nog een groep mensen en nadat we gegeten hadden vroeg hij alleen aan mij of ik mee naar buiten wilde, natuurlijk zei ik ja… :sunglasses:
Toen we buiten waren hadden we even zitten kletsen en toen kwamen er weer andere mensen bij en deden we gewoon weer mee aan het groepsgesprek. Maar na een minuut of tien vroeg hij weer alleen aan mij of ik mee terug kwam naar het lokaal. Toen we verder gingen met het excursie ding werden we in twee verschillende groepen gezet en hebben we tot aan het einde van de dag helemaal niet meer gepraat. Op het einde toen we nog een formulier in moesten vullen zaten we weer langs elkaar en terwijl ik nog bezig was, zag ik dat hij al opstond om weg te gaan. Dus ik had snel ff dat formulier afgeraffeld en ging hem achterna om samen met hem te lopen, en toen hadden we nog heel ff gekletst en daarna ging hij snel naar zijn fiets en ging hij naar huis. Het probleem is dat ik hem nu best wel een beetje leuk vind en ik weet niet wat ik moet doen! We hadden het heel gezellig en normaal gesproken zou ik gewoon in de klas bij hem in de buurt gaan zitten en dan met hem gaan kletsen, maar het is vakantie! Nu eerst twee weken meivakantie en daarna gaat hij met de volgende excursie mee naar Frankrijk voor een week! Dan heb ik dus drie weken geen contact met hem, en dat zou ik enorm jammer vinden. Dus wat vinden jullie dat ik moet doen? Hem zelf whappen (en wat moet ik dan zeggen?), wachten tot hij mij whapped of gewoon afwachten tot dat school weer begint…? Alvast bedankt!
Xoxo Daphne

Iemand… Help me… :stuck_out_tongue:

Keer whappen hoe zn vakantie is en of die nog wat gaat doen ofzo.
Niet zo druk maken, en anders zie je m over drie weken weer.

Ik zou hem gewoon een keertje appen, hij heeft duidelijk gemaakt dat hij jou aardig vindt, dus why not? Wss vindt hij het ook alleen maar leuk om verder met je te praten aangezien hij daar steeds gelegenheden voor maakte :wink: You go girl!

ik zou gewoon beginnen met een berichtje via whatsapp, iets wat er is gebeurd of school of gewoon iets over hem vragen. misschien loopt het wel uit tot iets leuks!:slight_smile:

Spreek iets af met vrienden en vraag of hij ook meegaat. Als dat leuk is is het ook makkelijker om daarna met zijn tweeën iets af te spreken!